2163
Sök

Nån mer som haft mkt problem med SE k850i?

956 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Som topic lyder..Nån som haft mkt problem med den telefonen?
Själv ska jag snart in på min 3:e.
Den första strulade kameran på.Fick den lagad.Sedan slutade displayen att funka.
Fick  en ny då.Som nu bara lagt av utan anledning. Idag ringde de från expert och sa att jag kunde komma och hämta ut en ny k850i.

eldus veldus

529 Inlägg
21 juli 2008
Inte problem med den modellen men  w880i  svart orange!  har ja problem med  stänger av sej själv väldigt ofta den blir ganska varm med när man snackar i den.......

får snart blir en ny lur......

Volvo fore life :)

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 juli 2008
bytte från k800 till K850

850 är seg, tar usla bilder (överexponerar med blixt)

segheten gör mig nervös, spelar jag mp3 via blåtand är den nästintill oanvändbar för exempelvis sms...

kameran är värdelös pga segheten (missar fottotillfällena) och bildrna blir dåliga.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

205 Inlägg
21 juli 2008
släng den i väggen, sämre telefon får man leta efter sad

956 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
robstar skrev:
släng den i väggen, sämre telefon får man leta efter sad

Behöver inte ens slänga den i väggen..går sönder endå.

eldus veldus

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 juli 2008
tänkte köpa en K850I men köpte mig istället en K810I pga att den va billigare och då man är arbetslös så kan man ju inte alltid få som man vill men denna har iaf fungerat bra smile

alla bilder jag tar på mina bilar, evenemang osv är tagna med mobilen och jag tycker bilderna blir rätt bra med denna telefon endå smile
Senast redigerat av _Glenne_ (21 juli 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

341 Inlägg
21 juli 2008
Min höll i åtta dagar. Displayen lös oavbrutet, men allt annat var stendött.
Lämnade in den och tre veckor senare fick jag besked att den inte gick att laga.

Bytte till en G900 istället. Bättre på alla sätt.

195 Inlägg
21 juli 2008
_Glenne_ skrev:
tänkte köpa en K850I men köpte mig istället en K810I pga att den va billigare och då man är arbetslös så kan man ju inte alltid få som man vill men denna har iaf fungerat bra smile

alla bilder jag tar på mina bilar, evenemang osv är tagna med mobilen och jag tycker bilderna blir rätt bra med denna telefon endå smile

OT:

Håller fullständigt med.
Köpte en K810i för ca 1 år sedan, bästa telefonen jag haft, enda telefonen jag haft som inte har gått sönder.

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
22 juli 2008
Jag har inte haft så mycke problem med min, det ända är väll att den stänger av sej själv ibland,den har tillomed blivit överkörd utan några större skador av jeepen efter jag hade tappat mobilen på infarten (grusinfart kanske därför det inte hände så mkt) och skulle flytta bilen. Det ända som hände då va lite repor nått hack i plasten efter en sten och gummibiten som e påklistrad på batteriluckan släppte lite.

9 108 Inlägg
22 juli 2008
känns som om K850i'n bara var framstressad för att kunna konkurrera med Nokia N95's kamera. Fattar inte varför dom började fippla med tre touch-knappar helt plötsligt?

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
22 juli 2008
lånar tråden lite, nån som haft problem med sin SE C702? min har racklat som fan, seg helt oanvändbar när man gör 2 saker samtidigt, typ gpsen ingång o sen skriver ett sms, eller musik o sms orkade inte nå, och stängde av sig ca 3ggr i timmen, så har lämnat in den nu ska få tbk den i slutet av veckan så får vi se vad som händer smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

143 Inlägg
22 juli 2008
snart lämna in min på repration, när man skriver sms så jkl knappen vill han gå ut ur sms:et.. får trycka knappen lite uppåt så går det... inte helt impad av mobilen i övrigt=(

956 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
känns som om K850i'n bara var framstressad för att kunna konkurrera med Nokia N95's kamera. Fattar inte varför dom började fippla med tre touch-knappar helt plötsligt?

Det påstås ju iaf att K850i är  det sämsta SE gjort på mkt länge.Just därför att dom hade bråttom fram  en telefon med en 5 megapixels kamera

eldus veldus

32 Inlägg
23 juli 2008
Jag har haft min k850 i ungefär ett halvår. Den har funkat klockrent. Visst den överexponerar som tusan när man använder blixten men det har jag lärt mig leva med. Sen i måndags började den fucka ur totalt. Den började trycka på mittersta touchknappen av sig själv hela tiden. Kvitta vad man gjorde. Provade att uppdatera, återställa, uppdatera igen men inget funkade. Blir att lämana in den på lagning fortast kvickt. Fick ta min gamla k750 och den är ju stenålders jämfört med 850. Annars är jag helnöjd med min 850

7 120 Inlägg
23 juli 2008
Sony Ericsson är inget att ha. Går ju fan bara sönder hela tiden, nästan alla mina kompisar har en och det är inte ofta dem funkar.

><((((º>
115 Inlägg
24 juli 2008
JohanMR850 skrev:
Inte problem med den modellen men  w880i  svart orange!  har ja problem med  stänger av sej själv väldigt ofta den blir ganska varm med när man snackar i den.......

får snart blir en ny lur......

Syrran har samma problem.  Blir varmt samt att den brusar.

Jag kan ge mig fan på att dom lägger in en självförstöringsprogramvara som utlöser sisådär en månad efter att garantin gått ut.

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

349 Inlägg
24 juli 2008
köpte 2st k850i en till mig och en till tjejen har funkat utan problem i 2,5 månader även fast min har vart med om typ allt håller den! håller dock med om att kameran är seg! när man tar en bild med blixt blir det bara svart ibland men tar man med redeye blir det bra bilder

143 Inlägg
24 juli 2008
V70Dahlgren skrev:
snart lämna in min på repration, när man skriver sms så jkl knappen vill han gå ut ur sms:et.. får trycka knappen lite uppåt så går det... inte helt impad av mobilen i övrigt=(

såja, nu har den flippat ut helt=(

689 Inlägg
24 juli 2008
Har haft min i över ett halvår och inte haft nått problem med den

672 Inlägg
24 juli 2008
Haft min över ett år utan problem.
Kan tillägga att ja jobbar som snickare mm så den får hyffsat me stryk :p

Hoppas nästan den ska ge upp snart så man får köpa nåt nytt smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Sök