2414
Sök

Eftersnack: Crusing och Garaget-träff i Bollnäs den 26/7

342 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
Henka_ skrev:
det låter som ett bra initiativ (stavning) detta fritz. ja kommer vara i bollnäs OCH crusingen på lördag, fan de blir 11 året i rad nu big_smile ja tycker inte du ska ta till flaskan skapligt! du har ju lovat mej en åktur i evon wink nä men ja ska försöka ta mej upp till prix på lördag om ja hittar nån at tuffa runt med.

Då ses vi där då!  Är du i bollnäs så är ju minsta problemet hur du ska komma till träffen =P

Once you go Skyline, you´ll never go back!

Slav
1 454 Inlägg
23 juli 2008
haha nej med tanke på att alkohol kommer att förtäras i kopiösa mängder så är de inte så säkert att mina fötter är dresserade att hitta dit big_smile men man kan ju lifta med nån snygg raggarbil kanske ^^

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

9 Inlägg
24 juli 2008
Jag kommer att kika förbi oxå!!

Allfixare
1 475 Inlägg
24 juli 2008
Fritz, du har inte tänkt på att prix stänger 21,00?? ifs kan vi ju va på norra delen av parkeringen men kanske ska fråga om lov först så dom inte blir syyyr som saaatan. Jag kommer hursom haver så kan jag å bushmyra glänsa ikapp=)

342 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
fish skrev:
Fritz, du har inte tänkt på att prix stänger 21,00?? ifs kan vi ju va på norra delen av parkeringen men kanske ska fråga om lov först så dom inte blir syyyr som saaatan. Jag kommer hursom haver så kan jag å bushmyra glänsa ikapp=)

Jo, därför tänkte jag att vi håller oss på den norra delen, för dom stängen väl runt 4 tiden iaf!  Fint att du kommer, tjata lite på dymek och strumpan oxå..

Allfixare
1 475 Inlägg
24 juli 2008
ja, ska jag göra.

799 Inlägg
24 juli 2008
Henka_ skrev:
det låter som ett bra initiativ (stavning) detta fritz. ja kommer vara i bollnäs OCH crusingen på lördag, fan de blir 11 året i rad nu big_smile ja tycker inte du ska ta till flaskan skapligt! du har ju lovat mej en åktur i evon wink nä men ja ska försöka ta mej upp till prix på lördag om ja hittar nån at tuffa runt med.

Men ja säger ju det smile Jag hoppas att jag åker min.. Men jag tror inte det.. Så därför tar jag till flaskan istället big_smilebig_smile

Annars får du åka med.. Men blir inge gasa.. Måste köra in skiten.. Orkar inte riva igen..

782 Inlägg
24 juli 2008
VivaLaFritz skrev:
fish skrev:

Jo, därför tänkte jag att vi håller oss på den norra delen, för dom stängen väl runt 4 tiden iaf!  Fint att du kommer, tjata lite på dymek och strumpan oxå..

Dymek åker runt med garaget touren.. så han kan vi nog räkna bort..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Slav
1 454 Inlägg
24 juli 2008
Skapligt skrev:
Henka_ skrev:

Men ja säger ju det smile Jag hoppas att jag åker min.. Men jag tror inte det.. Så därför tar jag till flaskan istället big_smilebig_smile

Annars får du åka med.. Men blir inge gasa.. Måste köra in skiten.. Orkar inte riva igen..

Mes! grejjerna ska ju köras in som de ska användas hädan efter big_smile eller de kanske bara gäller moppen wink

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

342 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
bushmyra skrev:
VivaLaFritz skrev:
fish skrev:

Dymek åker runt med garaget touren.. så han kan vi nog räkna bort..

Okej, ja vi får ha kul utan honom då wink

7 100 Inlägg
24 juli 2008
vart ligger prix?är inte så hemma på bollnäs tongue
är det den som ligger borta vid typ steak house?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

342 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
bmx skrev:

När, när du kommer från söderhamn, rakt fram i första rödljusen..  sen svänger du höger, ut på 83an norrut sen så kan du inte missa det..  det är Coop, Elgiganten, jyst och rusta på samma ställe..

574 Inlägg
7 100 Inlägg
25 juli 2008
VivaLaFritz skrev:
bmx skrev:

När, när du kommer från söderhamn, rakt fram i första rödljusen..  sen svänger du höger, ut på 83an norrut sen så kan du inte missa det..  det är Coop, Elgiganten, jyst och rusta på samma ställe..

jaha där borta,då vet ja smile
synd att man inte åker saaben,men håll utsikt efter "kånstapeln" tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Design Engineer
29 Inlägg
25 juli 2008
Jag kommer! smile

Ska bara försöka hinna tvätta bilen innan dess =P

//Johan

342 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
Devede skrev:
Jag kommer! smile

Ska bara försöka hinna tvätta bilen innan dess =P

Klart du gör, du har ju semester iaf ;P

799 Inlägg
25 juli 2008
Henka_ skrev:
Skapligt skrev:
Henka_ skrev:

Mes! grejjerna ska ju köras in som de ska användas hädan efter big_smile eller de kanske bara gäller moppen wink

Jo visserligen sant lol

Men om jag inte hinner få ihop den så blir det ju jävla svårt i alla fall.. Lyfter i motorn idag i alla fall.. Får väl se om man hinner starta nåt innan Bollnäs.. Blir väl 50 mil inkörning i Bollnäs om jag hinner få ihop den wink

Har dock inte fått mina nya chip än så jag får köra med den "tokslöa" gatmappen cool

Truckdriver
85 Inlägg
25 juli 2008
Jag kikar nog förbi med capricen...

114 Inlägg
26 juli 2008
Är i rättvik sad

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
26 juli 2008
VivaLaFritz skrev:
Skönt att det kommer lite folk som inte är härifrån smile  jo då, jag har beställt fint väder, så det ska vara sol och 22 grader på lördag smile ni är så varmt välkomna!

verkar snarare bli 25-30 grader big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Sök