har renoverat i princip hela motorn men jag har ett problem och det är det att bilen vägrar starta:O Varför vet jag inte, har provat med allt , Jag har gnista o jag har bränsle men ändå vägrar bilen starta , nån som har svar på det så vore det underbart.
Från vad isf ? med tanke på att jag har både tändning o bränsle men däremot tror jag att tändläget blir fel för den misständer och skjuter tillbaks avgaser genom insuget:S
hade någe jäkla kabel på min 940 som hade hoppat av då kom de gnista å bränsle men den tände aldrig men tror att de ska testa å vrida lite på fördelaren låter lite mer som ett sånt fel tycker ja iaf
Men jag tror att tändläget är fel för att han misständer som faan , men varför trycker han då tillbaks avgaser i insuget då ?
V-Master skrev:
hade någe jäkla kabel på min 940 som hade hoppat av då kom de gnista å bränsle men den tände aldrig men tror att de ska testa å vrida lite på fördelaren låter lite mer som ett sånt fel tycker ja iaf
Vad var de för kabel?
Endast fantsin sätter gränserna när man stylar / bygger.