Tjena Thomas.. tack tack. Det är bara att sätta igång och prova, om ett tag ligger du inne på minst lika mycket som jag.. det gäller bara att prova o till slut så lyckas man
Dawe.. tack tack trevligt och höra. Jag spelade faktiskt in en testfilm men min kabel till mobilen har muppat sig helt, ska se om jag kan få in den i veckan. Håller ju som sagt på att plasta där just nu så kan inte ta några bilder förän det närmar sig klart.. men det är väl där halva spänningen sitter
MVH Niklas (Sorry för dåliga updates, är helt slutkörd när man kommer hem, jobbar 14h om dagen i princip) Det kommer snart.. vem vill se massa slipdamm på bild ändå?
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Så grabbs.. här kommer en liten dålig bild från lackeringen.. håller nu på att matta ner för motivlackering.. blev riktigt schysst utan vingen. Lägger ut vingen på blocket idag för 4000kr.. billigare om ni hugger den här!
De börjar närma sig.. vi har kommit på lite till vi antagligen kommer att göra
Så grabbar nu kommer det mer bilder, såklart glömde jag kameran så det blev mobilen istället.. sugig kvalite men vad ska man göra.. kan också säga att de blir ingen marvels phoenix på bilen utan nått mycke häftigare säger inge mer än att de blir en phoenixfågel iaf .. önskar ni kunde se när vi projekterade upp bilderna på bilen.. wow.. (gick ej att fota i mörkret för min muppmobil har ingen blixt.......)
Ena sidan nermatad första lagret.. dags för motiv!!
Sen skulle Pasi på med airbrushen lite.. dock inte klar bara lite prototyp aktigt.. va sägs dammer unt herren?
Mer kommer.. kan ju tillägga att de blir ingen candyröd.. de blir candy äppelröd