Mycket trevlig bil kul och ha sett den i verkligheten med och även fått pratat lite med dig. Håller med kristian att det var trevligt att du ville hjälpa oss med uppvisningen
www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Mycket trevlig bil kul och ha sett den i verkligheten med och även fått pratat lite med dig. Håller med kristian att det var trevligt att du ville hjälpa oss med uppvisningen
Tack så mycket, det var kul att träffa er med Jag tackar er lika mycket för att ni ville att jag skulle köra i uppvisningen med er. första gången man leker med bilen framför så mycket folk
Bruksbil skulle jag inte kalla den precis. Jag kör med den till träffar och när det är fint ute. Skyline enligt mig är helt underbart att köra. man sitter bra och man ser bra. sen är det ju bra drag i maskinen med
ja ballt med skyline<3 grunnar på att skaffa en som projekt arbete:) men jag grunnade på det. är inte alla skyline 4WD?. har hört isf att man kan dra en säkring så att dom blev bakhjulsdrivna eller något i den stilen...
ja ballt med skyline<3 grunnar på att skaffa en som projekt arbete:) men jag grunnade på det. är inte alla skyline 4WD?. har hört isf att man kan dra en säkring så att dom blev bakhjulsdrivna eller något i den stilen...
MVH// Eran Patrik
Det hade varit kul om du hade skaffat en skyline som projekt På R32:an är det bara en säkring man drar bort så blir den bakhjulsdriven
R33:an
Ang R34:an så vet jag inte hur man fixar det tyvärr
Tusen tack till Mårdan som ställde upp och bytte däcken till mig kl 22 en fredags kväll så man kan köra på Meca raceway imorgon. Det uppskattas VERKLIGEN ska du veta.