2809
Sök

Styling till saab 9-3t Aero

42 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
Hej..någon som vet nån sida som har mycke styling till saab förutom speedparts? några tipps vad man göra i stylingväg`?
Senast redigerat av Backstroom (26 juli 2008)

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
26 juli 2008
realcar har en del.
om du googlar adrianstyling så kommer en sida mä en riktigt snygg front.

nu kommer inte ja på nåt mer.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Biltokig
870 Inlägg
26 juli 2008
Det är ju generellt ont om styling till saab. Men speedparts & realcar har som sagt litegrann... Båda säljer bla. ett kjolpaket som kom för några månader sen som är riktigt läckert!

Jag tycker att den karossen du har är jäkligt läcker som bara behöver några mindre modifikationer, här är en lista på modifikationer jag hade gjort:
Viggenvinge
Kolfiber-panel
HR 35mm sänkning
Några läckra 18"
Kanske lackad grill?
HID-Xenon i hel/halvljus och dimljus
Tonat rutorna

Sen hade jag gjort desto mer under skalet med polyurethanbussningar, styrväxelklämma, avgassystem och lite andra diverse väghållnings & prestanda-uppgraderingar
Senast redigerat av Mr_Gear (26 juli 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

42 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
Tack för de svaren jag fått hittills ..tacksam för mer=)

42 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
Mr_Gear skrev:
Det är ju generellt ont om styling till saab. Men speedparts & realcar har som sagt litegrann... Båda säljer bla. ett kjolpaket som kom för några månader sen som är riktigt läckert!

Jag tycker att den karossen du har är jäkligt läcker som bara behöver några mindre modifikationer, här är en lista på modifikationer jag hade gjort:
Viggenvinge
Kolfiber-panel
HR 35mm sänkning
Några läckra 18"
Kanske lackad grill?
Tonat rutorna

Sen hade jag gjort desto mer under skalet med polyurethanbussningar, styrväxelklämma, avgassystem och lite andra diverse väghållnings & prestanda-uppgraderingar

vart hittar man kolfiber-panel till min modell?

OEM <3
6 957 Inlägg
26 juli 2008
Backstroom skrev:
Mr_Gear skrev:

Viggenvinge
Kolfiber-panel
HR 35mm sänkning
Några läckra 18"
Kanske lackad grill?
Tonat rutorna

vart hittar man kolfiber-panel till min modell?

Hos Realcar? Speedparts? www.sdcc.se?
Satt i Salomon Ed.

Titta in på min kanske? Mer tkr ja man inte bör göra med dessa 9-3:or

Å köpt för allt i världen inte 18", de ser så litet ut när dom kommer på.
Men om du vill hålla ekonomin nere så jovisst smile
Dotz Mugello på din blåa skulle ju sitta som handsken, eller klassikern (blivande)
BBS Challenge!
Om du vill hålla pengarna nere fast ändå ha 19" så ser "Mega Pantera" och "Diamond Black"
förbaskat bra ut smile

Dotz Mugello: http://www.oclbrorssons.se/6249_SE.6152 … webdid=284
BBS Challenge: http://www.oclbrorssons.se/6249_SE.6152 … webdid=104
Mega Pantera: http://www.blocket.se/vi/10544326.htm?ca=13_s
Diamond Black: http://www.jmk-falg.se/jmk-falg.se/falg … ;photo=050

Sen finns de ju blocket.se å leta efter bra beg. oxå smile

Lycka till!

OEM <3

BMW fantast
1 172 Inlägg
26 juli 2008
har haft en 93 aero jag med, och håller med bjork om 18"are.. dom komemr se små ut... gjorde mina iaf.. satsa på 19" om det ska bli riktigt snyggt.... sen att byta till viggen vinga hade jag inte gjort.. jag e nog en av få som tycker aero vingen är snyggare än viggen vingen faktiskt...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

42 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
AeroMalm skrev:
har haft en 93 aero jag med, och håller med bjork om 18"are.. dom komemr se små ut... gjorde mina iaf.. satsa på 19" om det ska bli riktigt snyggt.... sen att byta till viggen vinga hade jag inte gjort.. jag e nog en av få som tycker aero vingen är snyggare än viggen vingen faktiskt...

jag håller helt med om att aerovingen är mycket snyggare än viggen

42 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
vad tycker ni om dessa fälgarna på saaben? http://www.specialfalgar.se/images/arti … e_Blue.jpg
eller dessa http://www.molway.com/shop_show_vara2.asp?ID=4884
eller har ni nått annat tipps?
Senast redigerat av Backstroom (31 juli 2008)

Better than God \o/
1 883 Inlägg
31 juli 2008
Backstroom skrev:
Hej..någon som vet nån sida som har mycke styling till saab förutom speedparts?

Räcker det inte med SP? Där finns ju allt man behöver till sin Saab. wink www.speedparts.se
Blå bromsoksfärg kanske? cool
Senast redigerat av MrTurbo (31 juli 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Filkörning?
852 Inlägg
31 juli 2008
jag gillade dem vita fälgarna du hittade! hade vart skitsnyggt smile ser rejs ut!!

sen sänkningsats och ett avgasrör som vrålar lite mera (ABSOLUT INTE japsdampskit....), toning och sen e de inte mycket mer du behöver smile
i alla fall inga vräkiga kjolpaket etc det ser bara skummt ut på 9-3orna tongue leta efter småsakerna smile tex USA blinkers, vit/silver garaget.org dekal på trösklen mot bakhulen e ett måste smile (vet har inte de på min men tänkte skaffa tongue)

vad finns det mer... jo fixa en strömbrytare till elantennen så den inte åker upp varje gång du sätter på stereon. (om du nu inte lyssnar på radion hela tiden)
xenon konvertering kanske... måla bromsoken/byta skivor till lite mer rejsiga.

satsa på småsakerna som sagt det e de som gör dem här bilarna smile
lycka till!

Sök