Fy F_N!!! Satt och läste lite olika trådar här på garaget och känner plötsligt att nånting kryper på mig innan för tröjan! Slänger av mig den så snabbt jag bara kan och slår mig lite på ryggen men där fanns ingenting. Fortsätter då att surfa runder då jag känner nånting på handen. Ser att där sitter en fluga så jag slår på den. hände inget utan flugan sätter sig på skärmen. Då knäpper jag på den (ni vet som när man sätter pekfingret mot tummen och typ knäpper så man skjuter iväg pekfingret lite snabbt ) men han bara flyger lite och sätter sig igen. Knäpper då en gång till men hårdare. Och flugan trillar ner. MEN DEN ÄR BORTA! O.O tänkte att den kanske hamnade under några papper eller nånting. men efter en 5 minuter börjar det kittla lite i skägget så jag stryker näven genom det och finner vi där? FLUGJ_VELN!!! Så jag slår på handen igen men han bara sitter där som om ingenting har hänt. Vid det här laget får jag panik och springer ut i hallen där jag har en spegel. Ser att han sitter på min underarm så jag slår allt vad jag kan 3 gånger. MEN INTE F_N DÖR DEN! Ställer mig en bit bort och betraktar då läget. Man kan ju se om dem flyger omkring. Då han inte va där sätter jag mig igen men ser att han sitter på dörren. Då tänkte jag; "Nuuuu!", plockar fram en gammal sleten PC Hemma tidning som jag viker på mitten, siktar och drämmer till. FLUGAN DÖR! WEEEEE!
Någon annan som varit med om detta? Helt sjukt läskigt! Stålflugan liksom...
Hahahaha. Åh jag höll på att dö av skratt när jag läste det. Såg händelseförloppet framför mig
Jadu en del flugor verkar ha fler liv än katter. Odödliga små kryp som flyger omkring. Ibland känns det som enda sättet man kan ha ihjäl dem på är att mosa dem i 130km/h med bilrutan Fast häromveckan kom nåt större på rutan förresten. En skatjävel studsade med en sådan duns att jag trodde den skulle flyga genom rutan. Dog gjorde den i alla fall..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Hahahaha. Åh jag höll på att dö av skratt när jag läste det. Såg händelseförloppet framför mig
Jadu en del flugor verkar ha fler liv än katter. Odödliga små kryp som flyger omkring. Ibland känns det som enda sättet man kan ha ihjäl dem på är att mosa dem i 130km/h med bilrutan Fast häromveckan kom nåt större på rutan förresten. En skatjävel studsade med en sådan duns att jag trodde den skulle flyga genom rutan. Dog gjorde den i alla fall..
Nedrans! Fåglar tar inte alltid dem bästa flyktvägarna när man kommer körandes!
Flugan va fan bara så grymt läskig. Hur kan den motstå 3 hårda smällar när den sitter på armen? Jag fick fan ont själv HAHA.
har varit med om samma sak... flugan var som den var gjord av pansar.... smällde min med böcker o skit men inte fan dog den....
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Flugan va fan bara så grymt läskig. Hur kan den motstå 3 hårda smällar när den sitter på armen? Jag fick fan ont själv HAHA.
Nej fåglar är allt bra dumma. "se här kommer bilar..låt oss genast flyga över v...SMACK" Samma med råddjur och renar. Ett råddjur plockade jag ju i vintras...lite lätt bara. Ingen skada skedd förutom att den fick ont i rumpan..och renarna får man ju kryssa förbi när man delar ut post uppöver trakterna här. Flugor och särskilt myggor kan driva en till vansinne. Avskyr det där surrande ljudet. Och har man ihjäl en kommer minst 2 till..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Nej fåglar är allt bra dumma. "se här kommer bilar..låt oss genast flyga över v...SMACK" Samma med råddjur och renar. Ett råddjur plockade jag ju i vintras...lite lätt bara. Ingen skada skedd förutom att den fick ont i rumpan..och renarna får man ju kryssa förbi när man delar ut post uppöver trakterna här. Flugor och särskilt myggor kan driva en till vansinne. Avskyr det där surrande ljudet. Och har man ihjäl en kommer minst 2 till..
HAHA ja det är alltid samma sak. dem sitter på vänster sida och bara MÅSTE över till höger när man kommer. O.o Några större djur är kaniner har jag inte stött på däremot och det känns ju skönt. men åkte med farsan när han fick bromsa för en hjort. Skuttade lite fint över vägen. hehe
tror dem får superkrafter av värmen, eller så är det en ny generation muterade flugor vi har att göra med här.
Be Aware
Exakt. Dem är inte ett dugg rädda heller som om dem känner till deras krafter!
emypemy skrev:
usch.. tror ja vet vilka flugor du pratar om..
tkr dom är så äckliga.. ser ut som att dom är baktunga hehe.. nä men seriöst ja håller med, knäpper bort dem hela tiden men ändå kommer dom tillbaka..
Hmmm kanske är dem. Denna va lite rödbrun och såg ganska plat ut på nåt sätt. fast det va efter att jag drämt till den med tidningen så kan ju varit därför! XD
har varit med om liknande satte sig vid ögat tänkte inte mer på, slår men den jävlen hinner flyga väck fick gå runt med en stor blåtira i 2 veckor, och min färldrar bara skrattade när jag gjorde det tyckte jag var dum i huvdet som knytter näven för en flyga i mitt egan ansikte....
har varit med om liknande satte sig vid ögat tänkte inte mer på, slår men den jävlen hinner flyga väck fick gå runt med en stor blåtira i 2 veckor, och min färldrar bara skrattade när jag gjorde det tyckte jag var dum i huvdet som knytter näven för en flyga i mitt egan ansikte....
HAHA! Det va ju ganska så komiskt gjort måste jag säga!