suck... önskar min tjej oxå va intresserad av bilar! tjatar på henne om det men hon verkar inte bry sig det minsta... ni lyckliga pojkar med bilintresserade tjejer, skatta er lyckliga!
suck... önskar min tjej oxå va intresserad av bilar! tjatar på henne om det men hon verkar inte bry sig det minsta... ni lyckliga pojkar med bilintresserade tjejer, skatta er lyckliga!
vet hur det är, dock börjar hennes intresse vakna till liv, men det sitter lååååångt inne i hennes lilla huvud man kan nästan tro att om hennes huvud var som jorden så e intressetför bilar snart lika stort som Sverige ^^ dvs ganska litet
....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Jag är tjej och ny här på garaget, har precis köpt ny bil så nu väntar jag bara på lite mer pengar på kontot
Välkommen! Du gillar peugeot va?!
Behöver ju inte ta upp den gången jag var ut på krogen och la mig på huven på bilen och förklarade hur mycket jag älskar min bil *hrm*
Det är ju inte precis pansarvagnar som volvo som man kan plåga utan att de går sönder Men jag gillar dom endå, för dom pengarna jag hade var valet enkelt att de blev en till pugg!