Tjena! Tänkte lägga upp en "projekt tråd" på min Nyinskaffade Volvo 940 LTT. Vet inte om man kan kalla de "Prjoket". Men den ska iaf snyggas till lite granna så långt plånboken räker.
Köpte den i Eskilstuna för ca 1 vecka sedan av en gubbe, själv tycker jag den är fräch med 16600 mil på nacken, Mkt mer om bilden finns inte att säga mer en att de är Halvskin och elhissar samt elspeglar pån.
Här är lite bilder på Bilen nyss hem kommen och av tvättad.
Motorn
Invändigt
De va la allt just nu, Ska väll uppdatera senare när jag grejat litte granna.
den såg ju riktigt fin ut.. hur mycket fick du ge för den? och vilken årsmodell är det?
Och vad är det för planer du typ har tänkt dig?
Tackar Fick ge 35,000 för den ! Och de är en 97a. Blir andra fälgar sportfilter, annan westgate,säkningssats ,jt 3" och addon och litte diverse de märks va pengarn räker till. Men har iaf beställt 18" fälgar och litte andra Blinkers osv!
35 000? . Det var inte mycket tycker jag. Inte gått så långt heller ju .
Och sen att den är vit är ju bara enstor bonus tycker jag
Tror de är ganska normalpris! men de är ju gött att den inte gått så mkt iaf aaa vit är så jävla snyggt om de är frächt. kolla allt på din 240 och den såg bra fräch ut den oxå
riktigt fräch 940 nu är det bara att ta wg från en fulltryckare så är det perfa
tackar så mkt! aa har en bsr westgate ligandes som ska på te veckan eller iaf ett tag framöver så de blir nog rart me litte mer ladd! men ska nog bara ställa på upp till 0,5 - 0,6 bar i början. så får vi se va de blir av allt
35 000? . Det var inte mycket tycker jag. Inte gått så långt heller ju .
Och sen att den är vit är ju bara enstor bonus tycker jag
Tror de är ganska normalpris! men de är ju gött att den inte gått så mkt iaf aaa vit är så jävla snyggt om de är frächt. kolla allt på din 240 och den såg bra fräch ut den oxå