Ville bara dela med mig utav bilderna jag knäppte idag. Kanske inte dem bästaste men det var riktigt kul idag, dock tröttna min far klockan 16:40 så var tvungen att åka hem med honom tidigt suck Aja, ska vara glad att jag kom iväg. Kopplingen slirade men jag tog mig ditåt ialf! aja, nog om mig, här kommer bilderna!
(fyll gärna på med era egna kort!)
En av mina favvisar! Gotta love M3 turbo @ alpinevit!
En av mina favvisar! exakt samma stil som jag vill ha på min egna: )
så vackert.
Peoples choice vinnaren!
Min favorit som vann
Hoppas det gillas lite ialf! (fyll gärna på med era egna kort!) mvh /skog
En silverfärgad E36à sladdade in på parkeringen.. O stannade i en stolpe...
fick inte upp kameran i tid, men här är en bild på strecken från bakhjulen som visar att den verkligen stannade "i" stolpen.. De som var på plats kl 17 kan intyga händelsen...
Tror ju liksom inte att föraren gör det då han mkt lugnt SMÖG iväg med svansen mellan benen...
fick inte upp kameran i tid, men här är en bild på strecken från bakhjulen som sitar att den verkligen stannade "i" stolpen.. De som var på plats kl 17 kan intyga händelsen...
Tror ju liksom inte att föraren gör det då han mkt lugnt SMÖG iväg med svansen mellan benen...
Pinsamt värre, Men måste säga att E36;an är ingen höjdare till sladd bil om man kört E28 och E34 förut. Den beter sig strange. Men visst går det. Dock mycket lättare med dem sistnämnda haha
fick inte upp kameran i tid, men här är en bild på strecken från bakhjulen som sitar att den verkligen stannade "i" stolpen.. De som var på plats kl 17 kan intyga händelsen...
Japp, kan intyga att det stämmer. Och jag tycker det var bra att han körde in i stolpen, nu kanske han tänker sig för innan nästa gång, för då kanske det är ett barn som står där och inte en stolpe...
Japp, kan intyga att det stämmer. Och jag tycker det var bra att han körde in i stolpen, nu kanske han tänker sig för innan nästa gång, för då kanske det är ett barn som står där och inte en stolpe...
Jag tycker det ska va en vaning till alla som vill leka där det kan finnas barn i närheten. Visst kan man leka men då ska man veta att det är fritt omkring.