första gången jag tog körkort kosta det väl runt, 4000kr, andra gången 900kr (fortkörning efter 3 veckor) tog körkort 2 ggr innan jag fyllde 19 precis som pappa... ligger i blodet..
well än sålänge så har man inget. men om cirkus 2-3 veckor så har jag B kortet och Truck kortet, sedan om cirkus 1½år så har jag B, BE, C, CE, truck och ADR och allt för cirka 500kr pga jag får korten genom skolan
jag har A1 och B... fick mitt b körkort för 1200kr skolan bjöd på allt utom 900till halkan... sen fick ja betala 300för bilen ja körde upp med eftersom ja inte orkade vänta på skolan så ja körde upp som privatist
Har BE CE, Truck, Traktor .. tror de ska vara någe mer oxå. Å detta kostade mej så mkt som 129kr för tillverkning av körkortet med alla tagna behörigheter, gick Transport på gymnasiet. Funderar på att kanske ta D-kort å ev. Taxi behörighet.
B än så länge.. men ska ta C (antagligen även CE oxå), och ska även ha A framöver nångång... sen har jag ju givetvis cykelkörkort från lågstadiet nångång:D