30 oktober 2008
Trådstartare
Växelspaks och Handbroms damasker beställda
måste till skroten bara och köpa nya ramar till damaskerna
även beställt galler till fronten, börjat planera hur dimljusen ska fästas, måste bygga hållare till dessa i fronten.
måste även bygga helt nya fästen på bilen för att kunna fästa fronten då frontens fästen inte var anpassade för de befintliga fästena!
Mina gälar som jag beställt var till fel årsmodel av E36:an, men istället för att skicka tillbaka dom ska jag modda fronten för dessa då de är snyggare, kommer även lacka om dem så att de blir riktigt Mattsvarta.
vill få tag på snygga svarta BMW märken till front och bak, om någon vet var jag kan köpa dessa så HOJTA
Alcantara till stolpar och hatthylla införskaffat så nu ska jag börja skissa på och bygga upp hatthyllan med, samt färdigställa stoparna under nästa vecka!
nästa vecka lovar jag även mer bilder!
Baslådan var planerad till 3st basar som jag skulle köpa från Street and Sound i hörby, men när jag hämtade dem för ett tag sedan så hade han bara 2 inne, och jag får inget svar av honom om han fått in nya så jag kan hämta min 3:e
så det blir nog en låda med bara 2st basar (FUCK vill ha in den 3:e) har någon en EyeBrid 10"a så skrik till jag kan vara intresserad!