Hej på er Nu har det nya projektet kommit hem känns riktigt bra Men igallafall det är en BMW 325i E36 med 192 vilda hästar
Lite bilder då rå
När den kom hem
Det första som hände med den var en tvätt ägaren innan hade inte orken till dä
men sen var det garaget som gällde för att fixa el-hissen på förar sidan
problemet var att ett av stagen till själva rutan hade krökt sig och så hade även ena fästet till hela hissen gott av lite, typ halva
ungefär så men det svetslagade vi har tyvär inga bilder på det färdiga resultatet eftersom att jag blev så ivrig på att få dit den igen men jag kan säg att el-hissen fungerar som den ska nu igen
Det var allt för denna gång ska försöka komma med uppdateringar så fort den händer något
Se där ja. Exakt samma problem som jag hade. Men nu fungerar iaf hissen, och tur att din gör det också.
Vad har du mer för tankar om vad som ska hända?
Hehe okej standard fel då
det som ska fixas så långt som jag har tänkt nu då är:
Takluckan... går inte att veva upp?
ny innerskärm.. den gamla har varit imot däcket ett tag o slitits sönder.. pågrund av att ett av fästena har rostat sönder så det ska också fixas
sen ska ytrosten fixas och lackas
Men sen så ska det roliga börja
Ljudbygge Öppet luftfilter Nya stolar fram (sport stolar) Ny växelknopp nytt bromshandtag nya framlycktor (angeleyes) nya framblinkers M3 fångare bak nya skyltar
det här är vad jag har kommit på än så länge kommer kanske på mer senare
fram i kickpanlererna så är det 5.25" i dörrarna så sitter det bara diskanter (i lilla ljudpaketet). och i hathyllan så satte jag i 4"are för några år sedan. (ett minne blått).
Angående takluckan du är inte sugen på el taklucka? pm till mig i så fall
fram i kickpanlererna så är det 5.25" i dörrarna så sitter det bara diskanter (i lilla ljudpaketet). och i hathyllan så satte jag i 4"are för några år sedan. (ett minne blått).
Angående takluckan du är inte sugen på el taklucka? pm till mig i så fall
Hehe det låter som att du hade mer koll på det där än mig
I dag när jag startar vrålåket så börjar jag med att känna att det börjar luckta bensin så jag stänger av och kollar under bilen och ser att det är världens pöl under.... efter ett jävla letande så hittar jag felet... soppa slangen ovanför soppafiltret hade spruckit så nu är det bara att skaffa fram en ny slang så jag får den bytt annars så är det rätt lungt nu... återkommer med en liten bilduppdataring senare i veckan
Nu har jag lyckats få loss soppa slangen i morron blir det att sätta dit den nya i morron kommer nya bilder på bränsleslang arbetet... men det är som sagt i morron funderar på att börja titta på broms oken snart... lacka lite rött, se vad nya skiver fram kostar börjar bli slitna..men aa jag får kolla lite ... bilder i morron så hejhej
Nu har det hänt lite grejjer först så har jag bytt den förut spruckna soppa slangen... sen så har jag lackat alla broms ok + centrum rätt nöjd med resultaten..
Innan lackning.....
efter första lagret.....
efter sista lagret....
Så här bra blev det..
Soppa slangen var ju inte det lättaste att plocka bort eller att montera.... fy fan efter som att det var så trångt så kunde jag inte ta nogra bilder så man såg resultatet.... men ja har bild på den gamla och den nya slangen..
den gamla soppa slangen
den nya soppa slangen...
Detta var dagens uppdatering... hoppas den är uppskattad.. nästa kommer väll nästa vecka någon gång...
Idag så kom mina saker... har redan börjat jobba med dom.. swith panelen färdig byggd ska kopplas in med neon:et... sen är det klart.. bilder kanske kan komma i morron, om ja bara kommer i håg det