iTact skrev:
1:a tanken om företaget är att det känns jävligt B efter att ha sett alla blocket annonser för bilar dom inte ens har i lager.. men företaget kan va hur bra som helst.
Anledningen till att importföretag har sådana annonser ute är att det ska bli enklare för folk att hitta en bil som deras kontaktpersoner i t.ex. japan eller england redan har kollat på.
ALLA importföretag gör så, hade jag haft en importfirma så hade jag gjort likadant.
Priset dem tar tycker inte jag är så farligt, har jämfört med några andra företag som faktiskt har legat lite dyrare vid dem tillfällena.
Men som andra har sagt, ni behöver ju inte köpa bil av dem.
Leta upp en bil själv, flyg över och hämta den, ta den med båt hem, skifta lampor, montera katt och regga den osv själva, ojdå, glömde nästan nämna pappersarbetet som är också.
Av dessa anledningar så väljer många att anlita en importfirma och det kan jag förstå, det hade jag också gjort nämligen för det kan vara med krabb med reggning osv än vad man tror, men detta står ju en import firma för.
Jag har inte haft så mycket att göra med ESC ännu, men det lilla jag har pratat med dem personligen så tycker jag att det är bra och kunnig personal som gillar och har intresse för det som dem håller på med.
Och det tror jag många som har pratat/träffat dem kan intyga faktiskt.
/Påsen