2231
Sök

undrar ifall någon känner till European Sports Cars

"The Stig"
390 Inlägg
10 december 2008
HampZZ skrev:
ok då e ja tyst=)

hehe wink

OT: fin bil du hade.
Senast redigerat av 323fSportT (10 december 2008)

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

Lastbilschaffis
811 Inlägg
10 december 2008
323fSportT skrev:
HampZZ skrev:
ok då e ja tyst=)

hehe wink

men du hade finare wink

AT Däck
501 Inlägg
10 december 2008
Förstår inte varför vissa klagar på priserna ingen tvingar ju en o köpa bil av Esc.

Dom gångerna jag har haft med Esc och göra så har jag alltid blivit bra bemött o alltid bra service

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

"The Stig"
390 Inlägg
11 december 2008
kaxxen skrev:
323fSportT skrev:
HampZZ skrev:
ok då e ja tyst=)

hehe wink

men du hade finare wink

Audin menar du? big_smile

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

Lastbilschaffis
811 Inlägg
11 december 2008
323fSportT skrev:
kaxxen skrev:
323fSportT skrev:
hehe wink

men du hade finare wink

Audin menar du? big_smile

jepp för vem vill ha en skrothögs bil som nissan skyline r33 gtr liksom lolbig_smile

huh?
10 427 Inlägg
27 december 2008
http://www.garaget.org/Janken

Janken här på garaget håller på med lite affärer med den firman just nu.
Han verkar nöjd än så länge (dock inte fått bilen än).

7 Inlägg
26 januari 2009
Jag har själv köpt en bil på European Sports Cars, jag blev nöjd.

Min polare köpte en bil på European Sports Cars och blev absolut
inte nöjd och jag förstår honom.

Så jag säger plus minus noll

I got Dubs!
2 423 Inlägg
26 januari 2009
var i halmstad när dom besiktade en evo. den gick inte igenom.

?
1 038 Inlägg
26 januari 2009
Adde666 skrev:

Oj dem måste vara dem första i sverige som inte fått igenom en evo roll
Jag fick inte genom min evo alla gånger heller den gick igen med blankt papper 6ggr av 8:a juni-05 till juni-08

Fanns 2st firmor och den ena av dem har gått i kk, de enda dem hade gemensamt va väl namnet va ja har fattat, ja har köpt bil av dem och jag tror ja gjorde rätt då flera fraktorer avgjorde att ja valde att göra min affär med ESC i Älmhult istället för Åtvidaberg.

Bra mycket bättre än min senaste bil affär med en privatperson....
Senast redigerat av Danne-M3 (26 januari 2009)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
26 januari 2009
Danne-M3 skrev:
Adde666 skrev:

Jag fick inte genom min evo alla gånger heller den gick igen med blankt papper 6ggr av 8:a juni-05 till juni-08

Fanns 2st firmor och den ena av dem har gått i kk, de enda dem hade gemensamt va väl namnet va ja har fattat, ja har köpt bil av dem och jag tror ja gjorde rätt då flera fraktorer avgjorde att ja valde att göra min affär med ESC i Älmhult istället för Åtvidaberg.

Stämmer bra att det ända dem hade gemensamt va namnet.
ESC i Åtvidaberg gick i konkurs pga. av att dem inte skötte sig på något sätt plus att dem va elaka mot kunder osv.
ESC i Älmhult försökte att dra sig ur avtalet som dem hade med dem i Åtvidaberg så fort dem kunde vad jag vet.

Själv så har jag inte köpt någon bil av ESC i Älmhult men jag känner till dem väl och har varit där ett antal gånger och alltid blivit trevligt bemött.

Har många kompisar här i Älmhult som köpt bilar av ESC och blivit helnöjda, har det strulat så har dem hjälpt till att fixa det osv. osv.

/Påsen

PÅSEN RACING

89 Inlägg
26 januari 2009
Jag köpte min förra Supra av ESC Älmhult, gick smidigt, inga konstigheter. Bra service, imötekommande
och trevligt personal, fick känslan man ska få.

Efter endel kontakt med ESC kan jag lägga till att at servicen är otroligt bra, personalen har stenkoll och dom har hjälpt mig mycket med min nuvarande Supra. Kan bara säga tack till ESC Älmhult, dom är riktigt profesjonella.

Som många säger, dom driver ju en affär som skall gå runt, såklart måste dom ta extra. För min del känns det som jag har fått igen för varenda krona.

Mvh
Senast redigerat av Aleks (26 januari 2009)

I got Dubs!
2 423 Inlägg
26 januari 2009
Danne-M3 skrev:
Adde666 skrev:

trampade jag dig på tån eller?

?
1 038 Inlägg
26 januari 2009
Adde666 skrev:
Danne-M3 skrev:
Adde666 skrev:

trampade jag dig på tån eller?

Absolut inte men tycker inte att det passar in riktigt i tråden å speciellt då du inte själv har haft att göra med dem, så ja förstår inte ditt syfte med att "smutskast" ett företag genom din grymma iakttagelse  hos SBP i halmstad

Så är det för många med en importerad bil vare sig den reggas eller ska besiktigas

Mvh Danne

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
26 januari 2009
European Sports Cars skulle jag inte tacka nej till om dom fixade en nissan skyline R34 GTT till mig he he , har snackat med dom i telefonen dom verka va hur trevliga som helst

Nissan Silvia

Mollllgan
26 januari 2009
ESC på min dator står ju för escape är det detta ni pratar om???

*Ironi* Slipper gjärna en andra varning... big_smile

?
1 038 Inlägg
26 januari 2009
_S40_ skrev:
ESC på min dator står ju för escape är det detta ni pratar om???

eller så  Eurovision Song Contest lol

Mvh Danne

205 Inlägg
10 december 2009
påsen skrev:
Danne-M3 skrev:
Adde666 skrev:

Stämmer bra att det ända dem hade gemensamt va namnet.
ESC i Åtvidaberg gick i konkurs pga. av att dem inte skötte sig på något sätt plus att dem va elaka mot kunder osv.

/Påsen

När esc här i åtvid var så var dom trevliga och kunde sin sak. var där ett flertal gånger och varje gång så vart man trevligt bemött och fick till och med tipps och trix när det gäller import och bilarna så som konvertering av lycktor etc. vet inte vad  "Påsen" hört för snack men det är min uppfattning av de som var anställda där

Mvh Nerma
Senast redigerat av skyline_demon (10 december 2009)

Ljutika Motorsports

<3 Japs
680 Inlägg
30 december 2009
Köpte min Supra på ESC (såldes dock åt kunds räkning) och har även haft en hel del kontakt med dem tidigare. Gjort lite små-ärenden åt dem med. Riktigt trevliga å bra service! smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

12 Inlägg
28 september 2012
Var på ESC idag och kollade på en supra, företaget verkade oseriöst och försäljaren var väll inte den vassaste kniven i lådan och väldigt trög säljteknik. bilen var fin dock.

Muttley
28 september 2012
Antnis skrev:
Var på ESC idag och kollade på en supra, företaget verkade oseriöst och försäljaren var väll inte den vassaste kniven i lådan och väldigt trög säljteknik. bilen var fin dock.

Prova en gång till verkar vara 50% chans.

Sök