Volvo S40 T4 Projekt! Going to be Street Race Car
Updates görs på första sidan. Så slipper ni bläddra bland sidorna i fortsättningen
Updates görs på första sidan. Så slipper ni bläddra bland sidorna i fortsättningen
Glöm ej att Rösta och Komentera (:
Även ta en titt på den här sidan, http://www.garaget.org/?car=99177
.
Update 08-09-23 - Montering av sportstolar.
Då var sportstolarna på platts
Riktigt sköna är dom.
Nu så vet jag inte vad jag ska köpa.
Köper bara då jag får bra erbjudande på grejjerna.
Så vi får se
Över till bilderna
Update 08-09-07 - Montering.
Monterade lite saker idag
Krångla lite med Varvmätare, då vi ska gräva in i motorn för att hitta Generatorn :p
Stolarna ska på nästa, sen blir det att kapa vingen, Dammasken passade inte så vi lämnde
in orginalet på Tygcenter :
Update 08-09-04 - Paket igen
Fått stolarna nu :p
Fint pris och jobb av Ridetech !!
Över tiill bilderna
25.8kg paket :p
Nice
Dom ville också vara med på bild :p
Update 08-09-03 - Paket
Beställde röda sportstolar som ej kom med i paketet :p
ska ringa imorn till dom
Fin bild, men lacken ser inte ut så irl
Såja, bättre bild på färgen. Dock ska den lackas om, Färgval blir något liknande
som det är nu.
Smokeseries (:
Droppa en komentar
Glöm ej att Rösta och Komentera (:
Även ta en titt på den här sidan, http://www.garaget.org/?car=99177
Tråduppsättning.
*Historia.
*Mål.
*Sponsorer/support.
*Motorrum.
*Chassit.
*Kontoret.
*Övrigt.
-Historia.
Såg bilen på blocket.se med farsan. Säljaren bodde på samma ort så vi drog och köpten.
Sen dess har jag bara övningkört med den. Väntar tills jag fyller 18år som det blir i Aprill.
-Mål.
Bland dom snabbaste i Uddevalla
Vinna många race på Fröland.
Dra polarna, speciellt Grundberg aka Krink på garaget.org
-Sponsorer/Support.
Farsan och hans kontakter
-Motorrum.
Kommer bli ca 400hk
Nitro ska monteras
-Chassit.
Lackas om i 3st olika färger, även lämna in bilen på "reklam firma" så ska dom bomba bilen med dekaler.
Kommer se ut som en Banracebil.
Skärmbreddare ska moddas på, Realcar kjolpaket, Fetare scoop och riktigt luftintag över luftfiltret.
Mycket mer kommer hända...
-Kontoret.
Rally/ban aktigt. Inget alien wannabe. Rött tema lutar det åt på insidan.
Sportpaket, inga baksäten, bur...hmm... vet ej faktiskt.
-Övrigt.
Toning på rutor, Nya lampor fram, angeleyes troligen, neon, ljudsystem m.m.
.
Update 08-09-23 - Montering av sportstolar.
Då var sportstolarna på platts
Riktigt sköna är dom.
Nu så vet jag inte vad jag ska köpa.
Köper bara då jag får bra erbjudande på grejjerna.
Så vi får se
Över till bilderna
Update 08-09-07 - Montering.
Monterade lite saker idag
Krångla lite med Varvmätare, då vi ska gräva in i motorn för att hitta Generatorn :p
Stolarna ska på nästa, sen blir det att kapa vingen, Dammasken passade inte så vi lämnde
in orginalet på Tygcenter :
Update 08-09-04 - Paket igen
Fått stolarna nu :p
Fint pris och jobb av Ridetech !!
Över tiill bilderna
25.8kg paket :p
Nice
Dom ville också vara med på bild :p
Update 08-09-03 - Paket
Beställde röda sportstolar som ej kom med i paketet :p
ska ringa imorn till dom
Fin bild, men lacken ser inte ut så irl
Såja, bättre bild på färgen. Dock ska den lackas om, Färgval blir något liknande
som det är nu.
Smokeseries (:
Droppa en komentar
Senast redigerat av JoeMoeKoe (27 september 2008)
0
0
0
0