3341
Sök

Även Volvo kan....

1 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
Är det nån som sett denna Live...?
http://media.putfile.com/BMW-engine-in-a-volvo

70 Inlägg
4 februari 2006
grym

Öppet luftfilter känns väl lite överkurs vad är det för fel på hönsnät det håller ju borta kaniner, svanar och Fordar och annan skit

Administratör
11 899 Inlägg
4 februari 2006
Om du postar filmer eller bilder i Film & foto så ska det vara eget material. Det står även i beskrivningen för forumet.

Flyttar till Allmänt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

36 Inlägg
6 februari 2006
den har ja inte sett förr.. men ja skulle gärna vilja testa å drifta me den.. smile

1 Inlägg
6 mars 2006
tänk om min gamla förknasat volvo hade gått så big_smile

1 453 Inlägg
6 mars 2006
Oj! Låter som de har petat i några extra växlar i traktorn smile

Driver
2 111 Inlägg
6 mars 2006
För er som verkar ha missat: "BMW engine in a volvo".Så rubriken finner jag lite halvt missvisande...wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Såld på Italienare
579 Inlägg
6 mars 2006
Janken skrev:
För er som verkar ha missat: "BMW engine in a volvo".Så rubriken finner jag lite halvt missvisande...wink

wink Klockrent. dvs. BMW kan åt volvo

1 Inlägg
9 mars 2006
ja visst går den bra men du måste ju göra nåt åt bilen den misständer så jävla mycket ju.. ställt upp han på för mkt laddtryck eller?

SSS -12
3 217 Inlägg
9 mars 2006
Låter som en förkyld bäver!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

279 Inlägg
9 mars 2006
gick ganska bra den bilen. riktigt grymt;)

bränt gummi luktar kärlek

1 231 Inlägg
9 mars 2006
Janken skrev:

Ja jag tänkte "nej det kan inte vara sant" wink

Mitt projekt: Evo III

Sök