3302
Sök

Eftersnack: RushRacing Festival 2008.

686 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
Tja.

Vill tacka alla medlemmar från RushRacing för ett grymt bra jobb. tackar även till alla som kom och kunde vara på plats.
hoppas att ni hade lika kul som vi hade.

Hoppas alla är intresserade av att komma nästa år på RR festival fast då med mycket mer aktiviteter och mycket mer körningar.

Skriv gärna upp om de va nått ni tyckte var dåligt eller bra.

Mvh Akki

RushRacing

747 Inlägg
9 augusti 2008
Grymt niice alltså tongue Är det någon som ha mycket filmer på burn tävlingen? Hade velat ha på min Röda 740 tongue

Älgahäng Räjsing Club

361 Inlägg
9 augusti 2008
Ett av dom bäst skötta träffarna i år, tycker bilsport ska komma å titta hur ett riktigt event ska skötas wink

Tycker allt va bra, funktionererna va alla hjälpsamma och glada.
Parkeringen för utställarna va toppen med mycket plats mm.
Burnout tävlingen va roliga, speciellt militär-jettan hehe...

Det enda negativa jag kan komma på är nog att inte utställarna stannar till prisutdelningen, tycker det är dålig stil att åka hem innan. Tycker inte ni ska skicka priserna till dom. Inte kvar = inget pris!

Saknade också info om när körning mm började, ni kunde tryckt upp lappar och delat ut vid insläppet.

Sedan till frågan om man kommer nästa år igen? Svaret blir JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh Daniel.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
9 augusti 2008
Tycker också att om inte vinnaren av ett pris är på plats så får personen inget pris!!
Annars mycket roligt och välskött!!
Hade mycket trevligt!

Bilder kommer imorgon eller på Måndag

Det tråkiga va att mycket folk sa att dom skulle komma, men dök aldrig upp sad

Men tummen upp för RR
Senast redigerat av MadeByMe (9 augusti 2008)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
9 augusti 2008
akki!!! ja lyfter på hatten bugar mig djupt å sen ger ja er världens största applåd. fy fan vilket jobb ni har gjort. å ja e väldigt glad att ja fick vara mä på de hela. vi synes imon!!!

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Åkeri ägare
226 Inlägg
9 augusti 2008
Varit en flitg Event åkare i år detta va 21 eventet  kan bara lyfta på hatten och sägat till alla inblandade i Ruch mycket bra jobbat.

Mvh. Magnus(Bertone)

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

12 Inlägg
9 augusti 2008
Vill bara tacka för ett jätte bra event av er rush racing... Det var nog det bäst organiserade eventet jag vatt på, men det er juh inte ovanligt för rush racing e en riktigt bra klubb med trevliga och hjälpsamma medlemmar... Burnout tävlingen var ett riktigt kul inslag i det hela och det bästa av allt var juh att det vart bra väder över lag... men om man nu skall säga något negativt så e det att man Saknade också info om när körning mm började, ni kunde tryckt upp lappar och delat ut vid insläppet. precis som oen100 säger...
och även tidtagning som ni ändå skulle fixa till nästa år...
Det skulle väl vara det ända jag kommer på just nu...
Tummen upp för ett väldigt lyckat event... och kommer garanterat att dyka upp nästa år igen, kan juh inte missa såna toppen event...
MVH Bulleman
Senast redigerat av Bulleman (9 augusti 2008)

N/A
141 Inlägg
9 augusti 2008
De va en upplevelse. Alla tummar upp. Synd bara att det började ösregna en stund.. Fast de höll ju inte i sig så länge.

De va kul iaf och många fina bilar

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
9 augusti 2008
Tackar med för en bra och trevlig dag! Kul att så mycket bilar dök upp! Tycker att stylingbilarna höll mycket hög klass! Kan ej varit lätt att vara domare....

Kommer gärna nästa år igen....

Filipino
9 augusti 2008
Så absolutt verdt å dra på;) Og som jeg sa årets besta utomhus evenemang!
Bilsport strippen e bara skit iforhold.

Ni skal ha stort plus for bra stor satsing, supert gjennomfört treff hvor man alltid hadde en blid og hjelpelig funktionär som var på plass!... Så hele dagen var fyllt med körning, burning o utstillingen.
Man hadde alltid nått å gjöre=)
RushRacing dere har gjort et skitbra jobb, så stort takk for at ni anordner dette for oss;)
Bra jobbat, allihopa!

Utstillingsbilene holl hög klass och p3bimmern kom utan p3 wink hehe. Så var absolutt et bra startfelt!
Og et svärt bra prisbord! Grattis till alla pristagare;)winkwink

det enda som saknades var jo et program for dagen og tidtagning for strippenbilene. Men det fixar ni jo
till neste gang;)

Så jag har hatt det skitkul og jag visste efter micro streetmeet at ni er grymma til dette, men ni har nu overgått er selv. Og er i topp blant arrangörer i sverige! Jag er otrolig imponerad och tycker at RR treffene er dom hyggeligste o skönaste å åka på!
Så JA, jeg kommer alltid dyka upp igjen....

Og otrolig nok så var det regn kun en gang!!! Och massa sol. helt topp!!!
Verkligen bra at vi hadde så flaks... Så alt i alt en skitbra festival som lyckats som bara fan!
Stå på RR, ni er grymmast!!!

mvh filipino

Xenoholic
2 559 Inlägg
9 augusti 2008
Kul att få gasa lite, men synd bara att man får släpa sig hem för att byta koppling.
Kommer igen nästa år med bättre koppling o däck;-) om ni då har gran o tidtagning.

Hälsn. "SIR Crome a Lot" med lånad bil (Bizzan´s)
Senast redigerat av Aerocombi (9 augusti 2008)

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

331 Inlägg
9 augusti 2008
Vill Tacka alla utställare och publik som lyssnar på oss! Hade inte ni vart trevliga tillbaka hade det aldrig gått att genomföra. Självklart ska vi ta åt oss era synpunkter och göra det ännu bättre nästa år!
Tack för en superdag!

54 Inlägg
9 augusti 2008
tackar RR för en trevlig dag. det var sjukt bra trots vädret. o ser fram emot nästa år.

..

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
9 augusti 2008
Hade skitkul! Grymt arrangemang, speciellt för att vara första gången! Brukar vara då man lär sig men det var toppen! Tider för olika saker stod på lapp på lastbilen samt stod i inför-tråden så tycker infon var bra.

Åkte dit med nya bakdäck, de är tokslut! Någon som har bra pris på 275/30 ZR19? big_smile Eller bredare?! tongue

Om någon har bilder/filmer på mina "däckvärmningar" på strippen så skicka gärna PM eller lägg upp dem här!
Vinner man inte racén så får man iaf roa publiken! big_smile

Tack alla för trevliga kommentarer efter strippen!

//Full och glad Jonas! tongue

11 Inlägg
9 augusti 2008
tjo bra jobbat  RR! smile tänkte kolla om det blev något filmat som man kan få tag i, någon som vet? smile

Ratthållare på E4
165 Inlägg
9 augusti 2008
Jag kan ju säga det lilla jag såg och hörde. Det var några som inte håll gångfart i depån. Samt att dom i domartornet tyckte det kunde ha varit lite större "ring" runt burnout tävlingen. Annars va det en bra dag av det lilla jag såg. Var ju tvungen att jobba lite med dom andra tävlingsbilarna. Ska dit imorgon igen å kollla på resten av racen. Mvh Martin
Senast redigerat av vtec_ (9 augusti 2008)

Är livet värt att liva utan bil??

Golden Gross Owner
312 Inlägg
10 augusti 2008
Har varit en skitkul och givande dag i Anderstorp smile
Inte varje dag man får se så många fina bilar på ett och samma ställe.

Hälsningar:
GOLDEN

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 augusti 2008
Jag har endel filmer.. iallafall från burn tävlingen.. har nog även någon liten från racet.. har ej hunnit kolla igenom det ännu dock

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
10 augusti 2008
riktigt lyckat mitt andra event nånsin jag tyckte de var riktigt lyckat många fina bilar och allt var riktigt bra smile synd man blev lurad av väderet så vi stack hem tidigt sad

824 Inlägg
10 augusti 2008
oerhört välorganiserad och rolig träff smile
kommer nästa år igen med kompressor i miatan wink

Sök