Jag tar av mej hatten å bugar djupt för Er i RuschRacing! Detta gjorde ni kanonbra! En av dom bästa träffarna jag var varit på i år. Så detta evenemang kommer jag att besöka fler gånger. Som sagt en stor applåd till Er som lyckats med detta event så bra!! (Lovar att jag ska försöka få med mej killarna i Streetcars ner nästa år )
Tack till er alla som dök upp i Anderstorp. Det var första gången för oss att arrangera en sån här träff. Tycker att vi lyckades bra med det hela. Finns lite småfix till nästa år och det skall vi i RR ta o kolla på. Tack för alla kommentarer oavsätt negativa eller positiva.
Mkt trevligt! Missade dock körningen men kollade utställningen och burn out tävligen. Överlag så höll alla bilarna riktigt bra klass! Mycke trevligt evenemang. Verkar vara ett super intresse hos RR. Inte många klubbar så har tid ork och lust och hjälpsamma medlemar som vill ordna nått sånt här!
så jäävla lyckad träff...tackar alla som kom och ställde samt burnade och körde...utan er ingen träff...men det största tacket går till ALLA i RR för att vi har lyckats med även denna träffen....