3194
Sök

Eftersnack: RushRacing Festival 2008.

276 Inlägg
10 augusti 2008
Jag tar av mej hatten å bugar djupt för Er i RuschRacing! Detta gjorde ni kanonbra! En av dom bästa träffarna jag var varit på i år. Så detta evenemang kommer jag att besöka fler gånger. Som sagt en stor applåd till Er som lyckats med detta event så bra!!
(Lovar att jag ska försöka få med mej killarna i Streetcars ner nästa år wink)

133 Inlägg
10 augusti 2008
Tack till er alla som dök upp i Anderstorp. Det var första gången för oss att arrangera en sån här träff. Tycker att vi lyckades bra med det hela. Finns lite småfix till nästa år och det skall vi i RR ta o kolla på. Tack för alla kommentarer oavsätt negativa eller positiva.

Stort tack till folket i RR!

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
10 augusti 2008
GurraG skrev:
Jag har endel filmer.. iallafall från burn tävlingen.. har nog även någon liten från racet.. har ej hunnit kolla igenom det ännu dock

Kunde inte vara med på burnouttävlingen då mina däck var tokslut... sad Folk kunde väl röstat på mina burnouts på strippen? tongue

Vem vann burnouttävlingen förresten?

381 Inlägg
10 augusti 2008
Mkt trevligt! Missade dock körningen men kollade utställningen och burn out tävligen. Överlag så höll alla bilarna riktigt bra klass! Mycke trevligt evenemang. Verkar vara ett super intresse hos RR. Inte många klubbar så har tid ork och lust och hjälpsamma medlemar som vill ordna nått sånt här!

Kommer helt klart nästa år oxå om de blir något!

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
10 augusti 2008
Team Army med Jettan och husvagn vann burntävlingen...

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
10 augusti 2008
Henrik Elg skrev:
Team Army med Jettan och husvagn vann burntävlingen...

Någon som vet om dom finns här på Garaget? användernamn isf?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 augusti 2008
Rickard som körde team army ekipaget heter iallafall corona_mannen här på garaget.. men tror ej detta ekipage finns med på hans sida

194 Inlägg
10 augusti 2008
Ingen som laddat upp filmer eller bilder från gårdagen?

Mvh

Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
N/A
141 Inlägg
10 augusti 2008
Jag har film på jettan och husvagnen. Dock rätt dålig kvalite. Fast kul å se ändå

747 Inlägg
10 augusti 2008
Hej hej igen. tongue Är det någon som har bilder eller filmer från nu idag när vi körde på banan?

Älgahäng Räjsing Club

19 Inlägg
10 augusti 2008
TEAM-ARMY har numera en bas även på garaget.org.

Vi tackar och bockar RushRacing för ett trevligt evenemang..

MVH TEAM-ARMY

Givakt!! Manöver!!
Senast redigerat av TEAM-ARMY (10 augusti 2008)

Givakt, Manöver!

841 Inlägg
10 augusti 2008
jag har börn film på alla men spec på akki big_smile  så jäkla cool  civic

747 Inlägg
10 augusti 2008
Men nu menade jag mest frpn idag när det va fri körning på motorbanan

Älgahäng Räjsing Club

407 Inlägg
10 augusti 2008
så jäävla lyckad träff...tackar alla som kom och ställde samt burnade och körde...utan er ingen träff...men det största tacket går till ALLA i RR för att vi har lyckats med även denna träffen....

E30-Förare
57 Inlägg
10 augusti 2008
Riktig rolig och välorganiserad träff! / RR member

Full gas spar tid!

686 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
Som sagt vi hade info om tider på senen men sj klart borde vi ha gjort lappar som skulle ges ut vid entren.....

Men hela eventet kostade oss en hel del fast tycker RR klarade sig rätt bra i all fall....

men som sagt ett stort tack till all publick o alla som ställde ut o alla dom som körde utan er ingen träff ......

Men ETT STORT TACK till alla RR medlemmar som slet röven av sig för att få detta gjort o ja tycker att vi i RR klarade oss ganska bra .....

Som sagt ni kan skriva både negativa och positiva saker så att vi kan ta åt oss och att vi kan göra nästa träff ännu roligare.

Ännu en gång tack

MVH RR CREW

RushRacing

686 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
dadooo skrev:
jag har börn film på alla men spec på akki big_smile  så jäkla cool  civic

lägg upp dem endåå vill iaf höra o se lite haha
Senast redigerat av WHITE--RR (10 augusti 2008)

RushRacing

Photoshoppande tant
343 Inlägg
10 augusti 2008
Någon som lyckats knäppa min saab (den grå med 20" cromfälgarna) av misstag får gärna sända över dom till mig....tongue

edith: Vill oxå säga tack för en bra dag synd att vädrets makter inte ville vara med bara
Senast redigerat av Bizzan (10 augusti 2008)

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

Sök