Tack till SCF ,besökare utställare ,micro som låna ut sin städmopp så min baklucka kunde stå öppen
(glömde mina stag hemma för detta
)...tycker vädret va alldeles lagom:)
vill även tacka mitt resesällskap både till å från scf ...grymt trevlig ,qpon å tokken....blev nice road pics oxå...många roliga skratt på vägen
Det ända som jag personlig tyckte var synd var att pga av många bilar (vilket va kanonbra) så han man inte prata med domaren om hur,när,vad,varförman gjort sin bil etc å massa annan info som ej framges i informationen när man anmäler bilen till eventet. (då får folk göra en roman/novell å blir ju liiite mycket info att läsa om bilarna...de skulle inte funka så bättre om man får berätta om bilen ...som det brukar vara
MEN att som ensam domare dömma ALLA bilar va ett kanon jobb/bedrift å se hur han beskådade varje bil i detalj....super grymt bra jobbat! *tummen upp*
men vissa hörde jag att han hade tid att tala med å andra inte...bättre att hålla samma linje igenom då tycker jag
finns mycket på allas bilar som man omöjligt kan se eller veta om ägaren inte berättar själv
detta även om man e kunnig på bilar å bygger/byggt bilar....man kan inte veta minsta millimeter på varje bil eller vad som döljer sig bakom en intrumentpanel som ser orginal ut tex
men som sagt inget ont eller ris kastat om detta
bara en lite varm åsikt åt det positiva tänket
MEN NU kommer lite RIS
......när det stå 23 bilar å väntar på tvättning så KAN man inte stå å fintvätta sin bil i 25 min !! skölj av bilen eller hjälps åt så alla hinner få sina bilar på plats innan eventet öppnar...
vi va 3 bilar med 3 ägare som hjälpes åt på dom 3 bilarna..tog 6-7 minuter att tvätta av dom å JA dom blev rena:cool: ....så det va mitt ris.
TACK ännu för en trevlig toppen dag i örebro å väl mött på nästa SCF event.
OCH GRATTIS till alla vinnare denna goa dag i örebro.
P.S haha vi såg dig nog Jensi på hemvägen...vi cruuuuuuizade hem