fy fan magkatarr!, jag vet hur det känns...fick det i maj förra året, den värsta tiden på dygnet var på morgonen, fy fan va jag mådde illa...
Man ska iaf inte äta välstekt mat, grillat, stark mat...I och med att den värsta tiden för min del var på morgonen så kunde jag verkligen inte äta någon frukost...men jag köpte nyponsoppa och drack, det är nog bland det bästa för magen skulle jag säga!
fiskpinnar och potatismos är också bra!
är väldigt svårt att veta vad man ska äta, man får nästan testa sig fram och se hur magen känns och hur man själv mår!
Nu 15 månader senare så kan jag fortfarande känna av mig magkatarr och jag hade nog nästan hellre blivit av med ett finger på handen istället för att få detta!...man mår bara piss!
Och ni som aldrig har haft det, först och främst grattis!, men sen ska ni inte uttala er om ni inte vet hur det är!, man mår inte "lite illa" och har svårt för att äta, utan man mår verkligen as kasst och vill knappt gå utanför dörren, för man är rädd för att spy hela tiden!
Ett bra tips kan vara att äta/dricka nyponsoppa som sagr till frukost! väldigt bra för magen! (iaf min)
lycka till! och hoppas det går över!