Börja med att jag fick denna bil av min mor gratis p.g.a den är lite rostig undertill. Tänkte att det kunde vara kul att fixa iordning den. Då jag är lite intresserad av att få ett relavtivt rent ljud i den och få den att se bra inuti istället för att focusera på utsidan TEMA Rött/Grönt
Dags Läget* 960 bakspoiler X
Framtidsplaner ()=Kanske X=klart /=pågående
*Bättre ljud
*Fräshare interiör
*Kaxigt stuk
*Neon runt ljudet eller gående längs med interiören
*Nya 5,25or
*Måla oken Gröna
*Sätesöverdrag Rött/gröntX
*Jbl Gto 1204bpX
*(Byta Balkar som rostat)
*(Lacka)
*(Fälgar)
Klart*Monterart 6x9 [avant 300 watt 80 rms] x
* Dragit all el X
Pågående Arbet*Koppla elen klart till steron x
08-08-11
Det går lite segt just nu men det kommer bli updateringar framöver har inga kopplingsplintar hemma så ska ta mig iväg imorgon och fixa ett par sådana. Sen kommer inte basen och resterande ljud förrens den 25 då jag får lön. Då läggs en beställning på en tung bas och lite annat smått och gott. Ursäktar bilderna har tagit dem med mobilen så dem e väl halv nice
Nu blir det en liten update över dagarnas arbet som jag hunnit med.
köpte lite verktyg i farten när man var ute och handla lite.
Var tvungen att ta lite bilder på lacken samtidigt
6x9 orn på plats
Basen som ska bytas till lite värre eftersom det är en avant bas för 400 riksdaler. Även tillsalu för den som är intresserad av en billig bas. Det andra är lite överblivna kabalar som jag inte behövde då jag hade 2 sätt.
Och sista bilden på mitt lite bråkmakar jobb.
tyvärr så vill inte skärmen funka eftersom den älskar att jävlas med mig får igång cd spelarn men får inget ljud. det konstiga är att skivspelarn går på parking fattar inget av den. Så om ni har några ideér på hur jag ska få i gång skärmen skriv gärna. får se hur mycket updates det blir fram över väntar bara på lönen att det ska ta extra lång tid bara för att man väntar e segt. Men då upgraderar jag lite saker bara jag får igång steron! Och en rolig sak till är att man hittar ett hjul utan hjulbult så måste köpa en sådan också. Men får ta ryck tag och försöka komma igång bättre. Funderar även på om man inte ska bygga eget 4 tums rör till bilen med hade varit lite kul men en tanke för tillfället.
Kommer snart en update igen ska försöka arbeta på lite nu i helgen.