2601
Sök

Personlig reg skylt värt pengarna?

underordnad allfixare
696 Inlägg
6 februari 2006
Trådstartare
Är sugen på att skaffa en egen reg skylt.. frågan är om det är värt att slänga ut 6laxar för 10 år
men det vore häftigt smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
6 februari 2006
jobbit om du vill sälja bilen! hur funkar det då? följer skylten med bilen eller slänger man tillbaks den gamla? hade vart coolt tycker jag men om det är värt det vet jag ej!

man lever bara en gång så lev väl!

136 Inlägg
6 februari 2006
Skylten följer med ägaren, så tar inget namn som associerar till bilen ifall du kommer att sälja.. smile

/Köszönöm

9 108 Inlägg
6 februari 2006
Om det är värt pengarna är väl svårt att säga för den enda som vet hur mycket pengar över du har är ju du själv..

Jag vet iaf att om jag hade haft 6000 och inte vetat vart jag skulle lägga dom så hade jag LÄTT köpt en skylt.. Nu har jag viktigare saker att lägga pengarna på..

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
6 februari 2006
MilleN skrev:
Om det är värt pengarna är väl svårt att säga för den enda som vet hur mycket pengar över du har är ju du själv..

Jag vet iaf att om jag hade haft 6000 och inte vetat vart jag skulle lägga dom så hade jag LÄTT köpt en skylt.. Nu har jag viktigare saker att lägga pengarna på..

sant jag hade lagt pengarna på andra saker... men om du känner dig nöjd och klar med bilen å du känner att detta är gräddet på moset så ska du slå till!

man lever bara en gång så lev väl!

Carpenter
310 Inlägg
6 februari 2006
Skylten är väll personlig och får inte överlåtas, som en vanlig?

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

24 Inlägg
6 februari 2006
Om det är värt det beror på vilken bil du har.

Im the wifebeater!

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
6 februari 2006
skylten behåller man... smile bilen har ändå kvar sitt vanliga regnummer i bakgrunden som sedan återkommer vid dförsäljning... å den dan jag har pengarna så blir det persnlig reg... helt klart värt pengarna, kan ju liknas med nån spoiler eller nått i status tycker jag... smile

9 108 Inlägg
6 februari 2006
säljer man bilen så kan man ha kvar skylten helt enkelt.. Eller så kan man skicka med den efter överenskommelse, men köparen har ingen som helst rätt att få med skylten.

24 Inlägg
6 februari 2006
Vad händer om ens personliga skylt blir stulen? Får man en ny då eller får man betala kostnaderna? Isåfall hur mycket? Får man skriva vad som helst på sin skylt?
Senast redigerat av Horsefucker (6 februari 2006)

Im the wifebeater!

9 108 Inlägg
6 februari 2006
Horsefucker skrev:
Vad händer om ens personliga skylt blir stulen? Får man en ny då eller får man betala kostnaderna? Isåfall hur mycket? Får man skriva vad som helst på sin skylt?

Kostar nog som att beställa en vanlig skylt skulle jag tro? under hundringen i så fall..

Man får inte skriva vad som helst, det måste godkännas av VV först.. Inga könsord eller något stötande osv är godkänt såklart.

Moderator+
1 081 Inlägg
6 februari 2006
Horsefucker skrev:

Nu vet jag inte hur det fungerar, men kan inte tänka mig att det är annat än om ens vanlig skylt blir stulen. Dvs du får köpa en ny för några tior, man får inte skriva vad som helst på sin skylt.

Angående om det är värt det eller ej? Ptja jag tycker det är grym styling iaf, blir mer utstickande med en personlig reg-skylt än 19" idag nästan. Så för den sakens skulle är det ju rätt billigt i jämförelse smile 600:- per år känns absolut inte farligt det heller.

mvh

Vem jag?

9 108 Inlägg
6 februari 2006
hmm 600/år lät bättre än 6000 för tio år smile Man kan inte få en avbetalningsplan från VV tro? big_smile

Entreprenör
1 286 Inlägg
6 februari 2006
Näe... Jag har redan mailat och TJATAT om det där med avbetalning på reg-skylten... Trots att jag HATAR avbetalning. Men när det gäller en sån här sak så känns de fan bättre big_smile

// Niklas Johansson

draminbil.nu
1 382 Inlägg
6 februari 2006
Frågan är om det känns lika bra när du för längesedan tröttnat på plåten och satttillbaka den vanliga!? Sedan har man ju antalgigen bytt bil minst ett par gånger på dom 10 åren!

1 417 Inlägg
6 februari 2006
Men det har dom ju redan berättat, att skylten förljer med dig, och inte bilen.
Man måste väl ändå säga till vv eller nå, innan man sätter på den personliga skylten på sin nya bil, eller hur är det?

238 Inlägg
6 februari 2006

A B E C E D E

Sök