Bara ngt att tänka på då man landar på 4150:- med BB12.
Jo, fast köra en bas/kanal..det betyder 2 separata lådor om man inte har mono på sub. utgången från CD spelaren.. Nje..hade nog valt sinus steg och 2xBB12" basar. blir typ 500:- mera bara. Då kan han ju dessutom välja och vraka bland basar längre fram om han skulle tröttna på BB basarna.
Ville bara få fram andra alternativ så att ha får mer problem att välja
Damn You Sluta sätta myror i hjärnan på mig hehe , Mutant är det nått att ha jag tror faktiskt att jag kommer köra på ett Sinus slutsteg verkar helt ok. Men Basarna är svårare, Tung Trance Techno Bas Gief! ?
Mutant är bra saker det oxå. Skulle nog kunna säga att det är minst lika bra som Sinus steget, lite dyrare dock. Bas..jadu, det är den eviga frågan..Blackbass 12" vet jag att de spelar bra för pengarna. Tung bas kommer du få om du bygger rätt låda, det är det som är tricket.. För vilket av dessa steg du än väljer kommer du bli nöjd.
Och nu har man fått ännu mer snurr i skallen man skulle ju titta lite på BRL idag och då Hittade man en Fräsig 15" Bas Oo. Några 15"förslag med slutsteg kanske ?
nja..det inte det CroZZen..skulle nog valt Mutant XXX 15"are och XXX 1500 steg för runda slängar 5000 totalt. Tror det skulle ge en hel del mera bas för pengarna.
nja..det inte det CroZZen..skulle nog valt Mutant XXX 15"are och XXX 1500 steg för runda slängar 5000 totalt. Tror det skulle ge en hel del mera bas för pengarna.
500rms hehe den basen brinner upp av de steget hihi
Öhh..varför skulle den göra det? jag skickar in 870w rms i min bas som "bara" tål 450Wrms. En annan bas som "enbart" tål 300Wrms har jag oxå skickat in 870W rms.. Båda dessa basar funkar fortfarande idag.. Du vet, det finns en lite justerratt på steget som kallas gain...den ska INTE stå i botten på stegen.
så sant så har kört med 1000WRMS I min gamla 3712 och den lever fortfarande och den skulle bara klara 400wrms totalt men impact basarna är kända för att hålla. men en 3712a trodde jag inte på det först men där ser man:P