Jag är troligtvis en av kompisarna som JaZoR syftar på.. Kan tala om att hyran ligger på drygt 5000-5500:-/mån om man är intresserad av lokalen som är på ca 120 kvm, där finns det ett litet pentry och en toalett.. Vi ansåg dock att det blir något för dyrt för oss för en tom lokal i princip.
Kan ju även nämna att han även har en lokal på ca 240 kvm också och där är hyran runt 10 000:-/mån.
Garage är inte lätt att hitta verkar det som, är även jag ute efter ett
Men hur många får plats i lokalen brevid autotech? 120 kvm är ju ganska stort. men tyvärr så är han som äger fastigheten kanska.. euhn.... dum i huvudet om man ska ha snälla ord. skulle allt kunna gå med där. nära och bra till jobbet(2 meter), och 500 meter hem
Men hur många får plats i lokalen brevid autotech? 120 kvm är ju ganska stort. men tyvärr så är han som äger fastigheten kanska.. euhn.... dum i huvudet om man ska ha snälla ord. skulle allt kunna gå med där. nära och bra till jobbet(2 meter), och 500 meter hem
När vi var där fick vi det till att vi skulle kunna vara 3 stycken som det såg ut då. Ena väggen består av toalett, pentry och kontorsdel i princip. Kontorsdelen fick man riva ner om man kände att man behövde mer utrymme och då räknade vi på att vi skulle kunna vara 4 stycken där inne men då skulle det e.v blivit något tight..
Lindgren din apa, nog med att du har 2,5 meter in till A-tech.. Så har du 500 meter hem också!
Verkar sjukt svårt att få tag i något annat garage faktiskt. Inga lediga lokaler på grafiten eller någon annanstans verkar det som
Nä ska man hitta ett bra garage i trakten gäller det att hålla hårt i det. Det är nog minst 1000 per person man får räkna med. Jag betalar 1500 men då är det 10 minuters gångväg hemifrån och klockrent med kök, två toaletter, stort loft, larm och inom inhägnat område. (Nej, det finns inga platser över )