3707
Sök

R-vinge på 940in?

1 131 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
Skulle en Rvinge vara snyggt på min kärra, eller e det bättre att jag har den som den är nu?

Volvoskadad
6 017 Inlägg
17 augusti 2008
den är ju typ orginal, då tycker jag att en r-vinge inte passar

Jonas

OEM <3
6 957 Inlägg
17 augusti 2008
Tkr R-vingen sitter som gjuten på 7/940s big_smile

OEM <3

Large Cap
1 816 Inlägg
17 augusti 2008
Köp. wink

1 131 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
Volvo__Mannen skrev:

a sant, känner också det... kjolpaket känns dock lite överdrivet å införskaffa, men tona rutorna, skulle det vara något?

One Man Clan
4 287 Inlägg
17 augusti 2008
Rigg0 skrev:
Skulle en Rvinge vara snyggt på min kärra, eller e det bättre att jag har den som den är nu?

de blir kalas fint med en vinge...bagageluckan ser inte så hög ut då

1 131 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Xuri skrev:
Rigg0 skrev:

de blir kalas fint med en vinge...bagageluckan ser inte så hög ut då

hm får spåna lite på detta:)

1 772 Inlägg
18 augusti 2008
Ska du ha vinge så är de R-vingen du ska ha! big_smile

Rigg0 skrev:
Volvo__Mannen skrev:

a sant, känner också det... kjolpaket känns dock lite överdrivet å införskaffa, men tona rutorna, skulle det vara något?

Håller med, inget kjolpaket, möjligtvis addon.. Och tona rutorna ska du absolut göra smile
Senast redigerat av NordstromJ (18 augusti 2008)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

1 131 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
NordstromJ skrev:

Rigg0 skrev:
Volvo__Mannen skrev:

Håller med, inget kjolpaket, möjligtvis addon.. Och tona rutorna ska du absolut göra smile

a sant, addon e najs å tona rutorna e snyggt., men känns lite för mkt "volvoraggare" då... men vad för toning hade vart bäst tro,.. Kolsvart? Nån Mörkbrun nyans? tror det skulle vara najs!  eller typ halvmörkt?(svart) hehe smile

Diamond
540 Inlägg
18 augusti 2008
ta svart med silver längst upp...

edit: på toningen.. haha..  och kör på med en R-vinge
Senast redigerat av diamond_ (18 augusti 2008)

I'm Rick James Bitch!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
18 augusti 2008
Rigg0 skrev:
NordstromJ skrev:

Rigg0 skrev:

a sant, addon e najs å tona rutorna e snyggt., men känns lite för mkt "volvoraggare" då... men vad för toning hade vart bäst tro,.. Kolsvart? Nån Mörkbrun nyans? tror det skulle vara najs!  eller typ halvmörkt?(svart) hehe smile

lite smådriskret toning på alla rutor utom vindruta, år snyggast ( lite jobb inanna bes bara )

Jonas

1 196 Inlägg
18 augusti 2008
realcar säljer en R vinge ser exakt ut som den vanliga förutom att den är anpassad för 940in smile

patrikfaremo
18 augusti 2008
köp du blir inte missnöjd

422 Inlägg
18 augusti 2008
r-vingen från realcar är lätta o sätta ditt o sitter fint på 940:P

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...

1 131 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Spiike skrev:
realcar säljer en R vinge ser exakt ut som den vanliga förutom att den är anpassad för 940in smile

hm ska kolla in detta smile

Tänkte vindavvisare, vart får man tag i det? Skroten?
Ska man ha dem svarta eller lacka i bilens färg? Eller ska man skita i å köpa sådana i överhuvudtaget? Fult/snyggt? big_smile

Volvoskadad
6 017 Inlägg
18 augusti 2008
Rigg0 skrev:
Spiike skrev:

hm ska kolla in detta smile

Tänkte vindavvisare, vart får man tag i det? Skroten?
Ska man ha dem svarta eller lacka i bilens färg? Eller ska man skita i å köpa sådana i överhuvudtaget? Fult/snyggt? big_smile

jag har vindavvisare på min som är mattsvarta snyggt tycker jag, de hittade jag på tradera, men finns nog på skroten eller blocket.

Jonas

143 Inlägg
18 augusti 2008
Rigg0 skrev:
NordstromJ skrev:

Rigg0 skrev:

Kör ljus film så mycket snyggare + att du slipper volvo raggar stämpeln.clean look liksom smile

With bloody hands i cant deny

1 131 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Sylwe skrev:
Rigg0 skrev:
NordstromJ skrev:

Kör ljus film så mycket snyggare + att du slipper volvo raggar stämpeln.clean look liksom smile

Haha a precis! a får bli någon ljus film, dock ej för ljus! nått mitt-emellan. Men någon brunaktig film, skulle det passa tro?

Sök