det du säger är sant chrno. jag har fastnat i den bilen vet inte varför tänker på den hela tiden måste köpa den snart men förs måste fixa pengar:) vet nån om det är jätte dyr försäkring på dom..? fin mazda du har riktig fin var den chrno
R32an är ju den som går bäst orginal tack vare att den väger mindre än de övriga modellerna men jämför du RB26an i en R32 och en R34 är det faktist en hel del som skiljer, vore ju rätt tragist om de ända som ändrats på 10 år vore karossen
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Va tror du en r34 GTR är värd när blocket kryllar av r35or? bara en tanke. vad är en r32 gtr värd nu?...
Hur många av dom finns i sverige då? Det är folk som länkar vidare till andra firmor, som har bilar som står i Japan...
Dessutom är R34orna "mycket fetare" än vad en R33a är vad gäller saker man vill ha av en modern bil. En 34 är fortfarande bara några år gammal, en R33 är långt över 10.
Jag kan tänka mig att en R34a kommer gå ner i pris om kanske 5 år å då fortfarande kosta över 200tusen. Se bara på NSX...
Håller med er till fullo MEN
Ursäkta mig,men hur ser en R35 Ut ?Det var bara "kodnamnet" inte modell ID (Det är den nyaste Skylinen, Döpt till GT-R EJ Skyline finns ens i modellnamnet längre) Finns inte i Sverige ännu, Blir dyrt att importera dem innan de släppts i Europa,Tänk med pappersjobb,men den som vågar han vinner..! De Skylines som finns till förfogande i Sverige/Europa just nu: R32,R33,R34
Lycka till med sökandet och köpandet. Mvh.MickeMys
R33 GT-R är ju ett smart val annars, billigare + sitter samma motor som R34 GT-R
Altså samma motor som även sitter i R32 GT-R.
Och heter rb26dett Fan vad vass jag är på japs! Jag börjar bli mer och mer förtjust i skyline. Men är du bara ute efter en snabb bil och inte vill betala för en r34 köp en 32:a eller en 33:a
det du säger är sant chrno. jag har fastnat i den bilen vet inte varför tänker på den hela tiden måste köpa den snart men förs måste fixa pengar:) vet nån om det är jätte dyr försäkring på dom..? fin mazda du har riktig fin var den chrno
Kostnaden för försäkringen är nästan omöjligt att svara på allt från 6000kr/år upp till 40000kr/år...