4618
Sök

Dagens dasspapper?

1 072 Inlägg
21 augusti 2008
Vattenspolning upp i mynningen. smile

670 Inlägg
21 augusti 2008
Felax skrev:
bazooka_ skrev:
Det värsta är väl när man kommer in och efter uträttat behov upptäcker att rullen är slut.

Hände mig på statiol en gång haha.. va bara att smyga över till toa nummer två big_smile

Hände mig utomlands...hade som tur var en bilsport med mig in. Kan säga att det glansiga pappret som finns i tidningar inte direkt torkar...det bara smetar ut xD

Mvh Daaanyy

Herr
1 722 Inlägg
21 augusti 2008
Koxen skrev:
Det värsta jag vet är när man skiter på borta match och dom snåla fanskapen har såntdär tunnt återvunnet bibelpapper. tänker man sig inte för så sitter man där med tre bruna fingrar i röven och vrålar jjjjÄÄÄÄVLAAAR!!

hahahahaa "tunt återvunnet bibelpapper" hahahhahah, u made my day smile

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Herr
1 722 Inlägg
21 augusti 2008
Förresten, vilken jävla SKITTRÅD! :F

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

670 Inlägg
21 augusti 2008
haha där fick du fundera va big_smile

Mvh Daaanyy

3 714 Inlägg
21 augusti 2008
eldorados dasspapper funkar kanon att torka brunögat med

billigt med tongue

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
21 augusti 2008
ichibon skrev:
Själv kör jag med näsdukar som jag tvättar efter bruk - återvinning!

Fy fan big_smile HAHAHA

119 Inlägg
21 augusti 2008
Något annat som är jobbigt är när tillverkarna har limmat ihop rullen med så mycket lim att man inte lyckas få loss det första arket... Ibland slutar det ju med att man har hela näven full med "polertrassel" som man inte vet var man ska göra hän...

Tacka vet jag Serla! Det är grejer det!

SLK
610 Inlägg
21 augusti 2008
JapMax skrev:
Lambi är ju att ta i.. men jag vet vad du menar.. de här bakplåtspapprena är inte sköna tongue
Frågan är hur de har tänkt, de absorberer ju typ ingen skit och man blir sårig i röven om man tar i hahaha

hahaha bakplåtspapper !!!! hahaha

Höbonde
228 Inlägg
21 augusti 2008
Haha nu måste jag skriva av mig! För många år sedan när man gick på gymnasiet så var det kommunal strejk. Givetvis så är ju alla städerskor med i kommunal så skolan såg ut som skit och grädden på moset så var det ju ingen som fyllde på med toapapper. Hade haft sista lektionen och var påväg till bussen när jag blev akut skitnödig. Springer in igen och letar upp den toaletten som ligger mest avlägset för här ska sprutlackas! När jag kommer in på toan så självklart inget papper, springer ut igen och några trappor upp och hittar sportbladet, jävla tur att det inte var Nutella konsistens på den för då hade jag fått torka hela dagen!big_smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

Med lem
624 Inlägg
21 augusti 2008
Haha vilken fruktansvärt meningslös tråd, men dock rolig ändå smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

526 Inlägg
21 augusti 2008
Hmm Hört att tjejer torkar bakifrån och fram, och vi killar framifrån och bak.
:d

195 Inlägg
21 augusti 2008
Meanstreaker skrev:
Något annat som är jobbigt är när tillverkarna har limmat ihop rullen med så mycket lim att man inte lyckas få loss det första arket... Ibland slutar det ju med att man har hela näven full med "polertrassel" som man inte vet var man ska göra hän...

Word!

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

Evolution Garage
1 299 Inlägg
21 augusti 2008
Koxen skrev:
Det värsta jag vet är när man skiter på borta match och dom snåla fanskapen har såntdär tunnt återvunnet bibelpapper. tänker man sig inte för så sitter man där med tre bruna fingrar i röven och vrålar jjjjÄÄÄÄVLAAAR!!

hahahahaha!!!!!!!!

Har satt jag å drack whiskey å nu luktar hela datan whiskey!

jjjjÄÄÄÄVLAAAR!!

Sky´s the limit...

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
21 augusti 2008
Turbo_Erik skrev:

Snarare bakifrån och bak?
Alltså vadå, menar du att ni stoppar handen mellan benen framifrån och torkar där bak så?? För det verkar typ.. omständigt?

/ichi

1 688 Inlägg
21 augusti 2008
Sikken jädra tråd, bajspappers-fanatiker på hög nivå. Sjuka folk de finns på g.org lol

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Avstängd
962 Inlägg
21 augusti 2008
ichibon skrev:
Själv kör jag med näsdukar som jag tvättar efter bruk - återvinning!

Låter ju mysigt att tvätta en näsduk efter att man har torkat bajs i gumpen, eller vänta tjejer skiter inte eller hur var det? lol

Sleeper
3 084 Inlägg
21 augusti 2008
Offentliga toapappersrullehållare hatar sådana! pappret går av sen får man snurra 115 varv innan man hittar fliken. hatar alla toarulles hållare fan fattar inte vinken. Pappersrullen håller man ju i handen.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

4 506 Inlägg
21 augusti 2008
Turbo_Erik skrev:

Frammåt tork kallas det.

Du märker om en tjej gör det när du går "down"... lol

Kan du andas kan du dö.

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
21 augusti 2008
Kom just tillbaka från grannens dass och pappers-djävulskap var ett faktum så jag skyndade tillbaka till denna tråd för att lätta mitt hjärta.
Precis klar med min sjua och ska torka av lillsnuban som blivit lite våt. gnider av, men vafan pinken blev hel vit! pappret lixom satte sig fast och fick fan inte bort det. va ett jävla PILLE PILL PILL PILL innan det blev återställt. stort jävla IG på euroshopper rumpekrafs. mad

Sök