3268
Sök

Dagens dasspapper?

Neerd
1 596 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
Tjena alla gorgare.. big_smile måste bara skriva av mig lite jag börjar ju snart koka!..var såhär att för 1 vecka sedan när man var klar på skithuset o jaa ni vet man ska torka.. iaf när jag skulle ta papper vad tror ni jag ser då? en dassrulle som ser ut som någon lindat in bakplåtspapper?!?! helt seriöst så jag tog en bit o kände och som jag trodde det var sten hårt. vem fan vill torka sig med sånt? mad

flög ut från toan "efter jag torkat mig så klart" roll och frågade mossan var i hela ...... hon hade hittat det..får ju fasen sår i aslet! Hon lovade att köpa ett nytt nästa gång.. Bra tänkte jag, men icke nästa gång var det papper som hade såna små piggar på det.. lika hårt som det andra, går nog jämföra med sandpapper.

asså hallå! ngn mer som råkat ut för det? hur kan man ens få sälja skiten :S

ÄLSKA LAMBIIIII!!

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

4 506 Inlägg
21 augusti 2008
Det är hemskt när man är dålig imagen, Inget skoj att vara skinflådd mellan skinkorna..
Gör så jävla ont när man går..

Men man sparar ju en vaxning wink hahaha

*Vaxar dock inte, Men det är ju sannt big_smile *

Kan du andas kan du dö.

280 Inlägg
21 augusti 2008
hahahahahah tack för ett gott skratt! big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
21 augusti 2008
AVSKYR sandpappersrullarna.

Rövhålet är känsligt och ska vårdas ömt. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

RM-operatör
667 Inlägg
21 augusti 2008
Gör som jag, köp det papper du vill ha=)

406 Inlägg
21 augusti 2008
Det värsta är väl när man kommer in och efter uträttat behov upptäcker att rullen är slut.

:DPlattan i mattan:D

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
21 augusti 2008
bazooka_ skrev:
Det värsta är väl när man kommer in och efter uträttat behov upptäcker att rullen är slut.

agree

Zzzz
937 Inlägg
21 augusti 2008
Lambi is the shit wink
Det är mjukt.

FreddeK
21 augusti 2008
hahaha en fin tråd man ser så här på morgonen.

47 Inlägg
21 augusti 2008
Jag nöjer mig med dasspappsrullen "Len-I-Röven"... smile

Neerd
1 596 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
AVSKYR sandpappersrullarna.

Rövhålet är känsligt och ska vårdas ömt. tongue

preeecis... kunde inte sagt det bättre själv

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
21 augusti 2008
Det värsta jag vet är när man skiter på borta match och dom snåla fanskapen har såntdär tunnt återvunnet bibelpapper. tänker man sig inte för så sitter man där med tre bruna fingrar i röven och vrålar jjjjÄÄÄÄVLAAAR!!

huh?
10 427 Inlägg
21 augusti 2008
Willys/Hemköps 'Extra Långt Toalettpapper' i fyrpack är en bra balans av prestanda och komfort wink

609 Inlägg
21 augusti 2008
Då har ni aldrig varit o bajat i Polen, återvunnet av tidningar så du kan bitvis läsa kontaktannonser etc. dessutom är pappret som slippapper. Knappast någon "happy-ending" hahaha

526 Inlägg
21 augusti 2008
Hmm när jag ska vara ekonomisk så blir det Edet extra eller vad det nu heter, 4x100 m, det räcker ett tag..
Men är man magsjuk och måste springa ofta på skithuset så är det Edet soft eller lambi som gäller smile

Withlimb
210 Inlägg
21 augusti 2008
Mjukt=Som att torka sig med sockervadd, underbart!
Sandpappret=River rent ordentligt, konkelbär goes byebye.

Lambi är det bästa jag har torkat mynningen med. Lent men tillräckligt tjockt för lite rejäla tag. smile
Senast redigerat av Hoevding (21 augusti 2008)

105hk rent vansinne!

12 086 Inlägg
21 augusti 2008
Lambi är ju att ta i.. men jag vet vad du menar.. de här bakplåtspapprena är inte sköna tongue
Frågan är hur de har tänkt, de absorberer ju typ ingen skit och man blir sårig i röven om man tar i hahaha
Senast redigerat av JapMax (21 augusti 2008)

99 Inlägg
21 augusti 2008
vi använder industripapper på jobbet (som toapapper), inte alls skönt, måste man gå på toa 2 ggr i veckan så kan man inte sitta på ett bra tag.

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
21 augusti 2008
Sånt där mjukt, blekt papper är ur miljösynpunkt inte speciellt vettigt. Vem fan gives a shit om färgen på toapappret?

Själv kör jag med näsdukar som jag tvättar efter bruk - återvinning!

/ichi

1 963 Inlägg
21 augusti 2008
bazooka_ skrev:

Hände mig på statiol en gång haha.. va bara att smyga över till toa nummer två big_smile

Men are not born - Men are made

Sök