Undrar om man får lika mkt uppmärksamhet som damerna får här på garaget om man registrerar sig på ett hästforum?.. Hmm.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Glöm bara inte bort att ta bilder på dig själv halvnaken framför en häst, eller ännu bättre uppfläkt på en häst där du inte lämnar mycket till fantasin
Glöm bara inte bort att ta bilder på dig själv halvnaken framför en häst, eller ännu bättre uppfläkt på en häst där du inte lämnar mycket till fantasin
Ja satan, får väll göra det då, kommer bli många uppoffringar under projekt "horny horses" känner jag..
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
Haha om man ska rösta på hästarna lär du få fullpott på en skabbig lusäten häst, om de blir likadant som de är för tjejerna här
Blir intressant och se hur dom reagerar då jag skall underedesbehandla min shettlandsponny
Som någon sa här innan, lär ju inte ge samma effekt..
Då alla killar som ger en 5:a på Fröken X:s rostiga Nissan Micra, och lägger en kommentar i stil med "Snygging, ledig ikväll?" här på garaget är vad jag anser vara desperata. Och summan av detta är: Det finns väldigt många killar som är just desperata..
Vad är brudarna? Inte desperata iaf, dom kan ju fan välja o vraka mellan oss.. Så tror inte det kommer ge samma effekt, men försök!
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Är sedan länge reggad på ett hundforum för kinesiska nakenhundar (eftersom jag äger en sådan) Kan säga att det leder ingen stans alls om man är ute efter att ragga. Iaf inte om man inte själv visar intresse.. Tjejer är som sagt inte deperata vilket typ 50% av alla singelkillar är.