3030
Sök

Intressant tanke

Jackass
799 Inlägg
22 augusti 2008
Trådstartare
Undrar om man får lika mkt uppmärksamhet som damerna får här på garaget om man registrerar sig på ett hästforum?.. Hmm.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

260 Inlägg
22 augusti 2008
Testa, ligger något i det du säger.. Likadant om en tjej sysslar med tex. tyngre rock/metal inom musik.. Eller spelar datorspel? wink

Hmm.
22 augusti 2008
Haha, värt att testa....

373 Inlägg
22 augusti 2008
tja alltid värt ett försök smile

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
22 augusti 2008
klart värt att prova
hästforum/community eller liknande :-)

2 126 Inlägg
22 augusti 2008
Glöm bara inte bort att ta bilder på dig själv halvnaken framför en häst, eller ännu bättre uppfläkt på en häst där du inte lämnar mycket till fantasin wink

Med lem
624 Inlägg
22 augusti 2008
Testa smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

Jackass
799 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
Big_JN skrev:
Glöm bara inte bort att ta bilder på dig själv halvnaken framför en häst, eller ännu bättre uppfläkt på en häst där du inte lämnar mycket till fantasin wink

Ja satan, får väll göra det då, kommer bli många uppoffringar under projekt "horny horses" känner jag.. wink

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"

Student
96 Inlägg
23 augusti 2008
Fan vilken skön idè och sann, funkar det inte med hästar får du väll testa på ett make up forum smile

ne men gud, här luktar ju kiss

4 001 Inlägg
23 augusti 2008
Lägg in här vad som händer på det andra forumen!!!lol

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Saabvilde!
1 708 Inlägg
23 augusti 2008
Mycket intressant tanke må jag säga. smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Mästare
2 947 Inlägg
23 augusti 2008
Go for it!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

1 963 Inlägg
23 augusti 2008
Haha om man ska rösta på hästarna lär du få fullpott på en skabbig lusäten häst, om de blir likadant som de är för tjejerna här wink

Men are not born - Men are made

Avstängd
962 Inlägg
23 augusti 2008
Nej det kommer inte att fungera, tjejer kan välja och vraka medan killar är desperata...

cool
Senast redigerat av prodrive (23 augusti 2008)

310 Inlägg
23 augusti 2008
Flatout skrev:
Fan vilken skön idè och sann, funkar det inte med hästar får du väll testa på ett make up forum smile

Det är nog svårt att tävla med de fåfänga bögarna som redan hänger där ^^

801 Inlägg
24 augusti 2008
prodrive skrev:
Nej det kommer inte att fungera, tjejer kan välja och vraka medan killar är desperata...

cool

HAHA! Bra sagt där! huvudet på spiken big_smile

Jackass
799 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
Felax skrev:
Haha om man ska rösta på hästarna lär du få fullpott på en skabbig lusäten häst, om de blir likadant som de är för tjejerna här wink

Blir intressant och se hur dom reagerar då jag skall underedesbehandla min shettlandsponny big_smile

Low is a lifestyle
956 Inlägg
24 augusti 2008
HAHAHAHA... bästa på länge.. gör detta och sedan får du göra en rapport för oss här. ^^

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 augusti 2008
Som någon sa här innan, lär ju inte ge samma effekt..

Då alla killar som ger en 5:a på Fröken X:s rostiga Nissan Micra, och lägger en kommentar i stil med "Snygging, ledig ikväll?" här på garaget är vad jag anser vara desperata. Och summan av detta är: Det finns väldigt många killar som är just desperata..

Vad är brudarna? Inte desperata iaf, dom kan ju fan välja o vraka mellan oss.. Så tror inte det kommer ge samma effekt, men försök! wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Mekaniker
472 Inlägg
24 augusti 2008
Är sedan länge reggad på ett hundforum för kinesiska nakenhundar (eftersom jag äger en sådan) Kan säga att det leder ingen stans alls om man är ute efter att ragga. Iaf inte om man inte själv visar intresse.. Tjejer är som sagt inte deperata vilket typ 50% av alla singelkillar är.

BMW-tok

Sök