3134
Sök

Intressant tanke

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
24 augusti 2008
Big_JN skrev:
Glöm bara inte bort att ta bilder på dig själv halvnaken framför en häst, eller ännu bättre uppfläkt på en häst där du inte lämnar mycket till fantasin wink

Nej du, sämsta idén hittills, det där skulle bara få alla att vända sig emot dig.

Föga oväntat är jag aktiv på flera hästforum också och vi har en del killar, de får dock ingen nämnvärd extra uppmärksamhet. Antingen är de där enbart för att ragga och kan ingenting om hästvärlden, och är därmed helt ointressanta i sammanhanget, eller så kan de en del och då är de intressanta för sina åsikter (liksom alla andra). Så nja, just hästforum är nog inte den bästa kanalen. Men vill du testa är det Bukefalos.com som gäller big time.

/ichi

Pro detailer
417 Inlägg
24 augusti 2008
Testa, jag har lyckats ragga en del både på Bukefalos som ichibon nämner och andra forum med "tjej inriktning" Bara låtsas om att du är lite intresserad av deras intresse så löser sig resten wink

Go for it!!!!

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

457 Inlägg
24 augusti 2008
HAHAH ja va fan prova!big_smile

3 113 Inlägg
24 augusti 2008
jag o polaren kom på varför tjejer gillar hästar.. och jag tror du inte kommer vilja mäta din egen mot hästens,  fall du förstår vad jag menar wink

Semper Fi

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
24 augusti 2008
Big_JN skrev:
Glöm bara inte bort att ta bilder på dig själv halvnaken framför en häst, eller ännu bättre uppfläkt på en häst där du inte lämnar mycket till fantasin wink

Haha alla tjejer här är inte såna tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
24 augusti 2008
hmm.. finns de sånna? :S aldrig hittat nått tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
24 augusti 2008
ichibon skrev:
Big_JN skrev:

Nej du, sämsta idén hittills, det där skulle bara få alla att vända sig emot dig.

Föga oväntat är jag aktiv på flera hästforum också och vi har en del killar, de får dock ingen nämnvärd extra uppmärksamhet. Antingen är de där enbart för att ragga och kan ingenting om hästvärlden, och är därmed helt ointressanta i sammanhanget, eller så kan de en del och då är de intressanta för sina åsikter (liksom alla andra). Så nja, just hästforum är nog inte den bästa kanalen. Men vill du testa är det Bukefalos.com som gäller big time.

men då borde ju jag passa in där... ajg har ju fan ridigt en gång i tiden big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
24 augusti 2008
HyperSonica skrev:
hmm.. finns de sånna? :S aldrig hittat nått tongue

Haha. Jodå, vi finns smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
25 augusti 2008
cebT skrev:
jag o polaren kom på varför tjejer gillar hästar.. och jag tror du inte kommer vilja mäta din egen mot hästens,  fall du förstår vad jag menar wink

Bästa på länge!! hahahaha

HyperSonica skrev:
ichibon skrev:
Big_JN skrev:

men då borde ju jag passa in där... ajg har ju fan ridigt en gång i tiden big_smile

Edil har väl lagt ut en lite film här på Garaget när du rider om jag inte minns fel? haha

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
25 augusti 2008
cebT skrev:

Det där är anledningen till att ni inte är intressanta på hästforum.
Det är enbart killar som kommer med såna där antydningar.

/ichi

Jackass
799 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
ichibon skrev:
Big_JN skrev:

Bukefalos.com lämnade ju en del att önska rent communitymässigt sett..

Finns det inget Garaget fast mer Stallet aktigt då?
Annars borde ju garaget.org's ägare registrera adressen stallet.org och köra igång, bara kopiera layouten rakt över och ersätta Bilar med hästar big_smile

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
25 augusti 2008
Ok, på stallet.se hänger 10-14-åringar som hittar på "sina" hästar och tar bilder från internet.
Men det kanske är intressant ur raggningssynpunkt ändå.... wink

Bukefalos är ett diskussionsforum där de flesta är 18+, inget community. smile

/ichi

Neerd
1 596 Inlägg
25 augusti 2008
glöm inte skriva hur många "hästar" du har då;) 192 hk / 245 Nm

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
25 augusti 2008
alex_side skrev:
glöm inte skriva hur många "hästar" du har då;) 192 hk / 245 Nm

big_smilebig_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

16 Inlägg
25 augusti 2008
Big_JN skrev:

Ha Ha lol
kunde inte sagt det bättre

Sök