2879
Sök

vad är det för pack bilfixare här?

Eliminator
1 441 Inlägg
23 augusti 2008
#21
LazerHawke skrev:
typ ofta man ställer frågor i forumet många kikar på frågan men ingen av dom har nå svar....
typ många har liknande bil tillexempel någon måste väl ändå vart me om nå liknande vad frågan i tråden gäller?

hmm ja av nästan 100.000 medlemmar så e det ganska sorgligt...

typ många har välbyggda bilar mkt tid nedlagt på motorer osv men ingen har nå större koll på nå annat än sitt egna tongue
Du verkar ha mycket problem med din (nya?) bil, under en tid, ställer vaga frågor.
Vad ger dig rätt att klanka ner på folk för det?
Det är väl bara att köra in till en Volvoverkstad och köra en diagnostest.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

2 283 Inlägg
23 augusti 2008
#22
Ni vet om att trådskaparen älskar när vi blir sura.

R.I.P. Michael Jackson!

1 004 Inlägg
23 augusti 2008
#23
Pikey skrev:
Ni vet om att trådskaparen älskar när vi blir sura.
det är väll lite som med din volvo "raggar" tråd.... genom sig själv känner man andra smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

7 100 Inlägg
23 augusti 2008
#24
Pikey skrev:
Ni vet om att trådskaparen älskar när vi blir sura.
så därför banna han från garaget om han ska hålla på så!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 688 Inlägg
23 augusti 2008
#25
Istället för att sitta å läsa i denna gnälltråden så kan vi kolla på en kul film istället och ignorera puckot. big_smile
http://www.youtube.com/watch?v=YlHhBv_a … re=related

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

2 911 Inlägg
23 augusti 2008
#26
Det man möter på garaget är hormonstinna tonåringar (i många fall) som gärna vill ha allt på silverfat, gärna ska man göra det åt dem också.

Trådar där folk närapå kräver svar brukar jag inte ens svara i, men gärna i de där dom lägger lite möda på sin fråga så kan jag lägga lite möda på svaret också.

2 283 Inlägg
23 augusti 2008
#27
262turbo skrev:
Pikey skrev:
Ni vet om att trådskaparen älskar när vi blir sura.
det är väll lite som med din volvo "raggar" tråd.... genom sig själv känner man andra smile
You have a point there.

R.I.P. Michael Jackson!

1 396 Inlägg
23 augusti 2008
#28
LazerHawke skrev:
typ ofta man ställer frågor i forumet många kikar på frågan men ingen av dom har nå svar....
typ många har liknande bil tillexempel någon måste väl ändå vart me om nå liknande vad frågan i tråden gäller?

hmm ja av nästan 100.000 medlemmar så e det ganska sorgligt...

typ många har välbyggda bilar mkt tid nedlagt på motorer osv men ingen har nå större koll på nå annat än sitt egna tongue
www.zatzy.com

www.lazzat.se

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 174 Inlägg
23 augusti 2008
#29
Jag svarar bara om jag är 100% säker på att det är rätt! med andra ord inte så offta big_smile tror många är som mig med!

Student
96 Inlägg
23 augusti 2008
#30
Jag måste säga att jag är smått irriterad på dig som la upp den här tråden. För det första stavar du illa och formulerar dig dåligt, för det andra nedvärderar du folket på garaget och klagar på den gratis hjälp du faktiskt fått sad

håller ni andra med eller tillhör jag samma klass som han.

ne men gud, här luktar ju kiss

12 086 Inlägg
23 augusti 2008
#31
Jag vill inte sträcka mig så långt som du men jag kan hålla med till en viss grad, att man inte inte får svar på sina frågor jämt. Men jag vill ju inte påstå att de är min rätt och erat fel tongue

Jag tycker forumet va mer givande förr, antingen har jag lärt mig så mkt mer lr så har helt enkelt kvantiteten gått om kvaliten. De flesta trådarna numer handlar ju om hur man lackar bilar lr turbokonverterar dom.. tongue

Jag vill påstå dock att jag får mest svar här, jämför man tex med autopower så får man ofta vänta flera dagar innan man får ett svar och som sällan är tillfredsställande nog.
Fast där frågar man kanske lite mer komplicerade frågor.

982 Inlägg
23 augusti 2008
#32
Tattar tråd

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 augusti 2008
#33
va äre för pack som gör en så onödig tråd roll tongue




hoppas ni ser ironin i inlägget smile
Senast redigerat av _Glenne_ (23 augusti 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!


Sök