9 februari 2006
Trådstartare
Hej!
Jag undrar bara hur alla ni med helbilsgodkända, stylade och lite tunade bilar gör egentligen..?
Var och varannan har sportavgassystem, luftfilter och sänksats. Lite färre har i kombination med dom sakerna ett bodykit..
Jag skulle så gärna vilja personalisera min bil lite, genom just sportavgassytem och ett bodykit..
Hur klarar jag mig med det? Vad händer om jag hamnar i en olycka? Finns det ens en liten chans att man kan få hyundai att godkänna modifikationer? Avgassytet jag kollat på är från BORLA och är ett cat-back.. alltså ändras avgasvärderna inget, det är också det tystaste eftermarknadssystemet som finns att få tag på (låter mer än fabrisksystemet dock, men inget 3 tums bröl).. Buu skriver det här i förtvivlan egentligen och flamea mig om ni vill eftersom att ämnet torde vara uttjatat men om någon kan säga något som kan hjälpa mig, berätta om egna erfarenheter eller vad som helst, så skulle det vara mycket uppskattat! Min poäng är väl att jag riktar mig till alla er, som inte bygger showbil och således använder bilen nästan dagligen (iaf på sommaren), men ändå har den lite "hottad".
Mvh / Alex
"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"