Nu börjar det likna något... Jag måste få fråga en sak.. När är det du har planerat å vara färdig med bilen?? Jag tackar även för titten, hoppas att man är välkommen igen... topp betyg igen....
Nu börjar det likna något... Jag måste få fråga en sak.. När är det du har planerat å vara färdig med bilen?? Jag tackar även för titten, hoppas att man är välkommen igen... topp betyg igen.... Keep on Roling
EDPS Emmaboda 16 Maj de är mitt mål att bilen ska vara klar till...
SubbtIIMMY skrev:
Ja micha.. den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge! få se lite updates nu du har haft en helg på dig tongue
Instämmer nog på de faktiskt blir inte mycket uppdateringar denna helgen, har inte rört bygget =P i fredags meckade vi med EK'n och i lördags var de vinterdrifting med polarna för hela slanten. vi har haft snökaos i Varberg så vi var ute ett bra gäng igår
-s3bb3- skrev:
Jaha ny vecka nya möjligheter smile Dags att sätta fart nu kanske ? tiden börjar bli knappt wink
Japp kan ju inte leka bort mera tid nu men man fick ju passa på att leka i snön som föll iaf hehe
Fan jag låg inder bilen micha i går när du ringde....... skulle ringt men blev inte av ...... jag som trodde du skulle me til elmia=P jaja jag ska inget siga jag kanske inte blir klar själv=P haha ha en bravo kväll jobba på=) mvh Fredrik
Fan jag låg inder bilen micha i går när du ringde....... skulle ringt men blev inte av ...... jag som trodde du skulle me til elmia=P jaja jag ska inget siga jag kanske inte blir klar själv=P haha ha en bravo kväll jobba på=) mvh Fredrik
haha du varken svarar i mobben eller ser när man vinkar på dig vid donken juuuh =P