3362
Sök

Strålkastarlock till Volvo S40

40 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Jag tänkte höra om det är någon som vet om det finns att köpa sådana typ av lock som placeras över där nuvarande strålkastartorkarna sitter just nu? smile

Har letat väldigt mycket efter dessa lock men inte hittat några ännu. Någon som vet om de säljs genom någon hemsida eller måste man skapa dessa själva?

Nya Volvo S40 (04-08) har ju även sådana lock redan placerade över strålkastartorkarna. Någon som vet om dessa även passar på den äldre modellen? neutral

Tacksam för svar! smile

96 Inlägg
27 augusti 2008
Finns inga lock till just S40 och köpa. Har för mig att täcklocken till gamla Audi A4 ska passa till Fas 2. Annars får man göra egna.

40 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Crusty_83 skrev:
Finns inga lock till just S40 och köpa. Har för mig att täcklocken till gamla Audi A4 ska passa till Fas 2. Annars får man göra egna.

Ah okej tack för svaret smile Får ta och kolla upp det där med locken på en Audi A4 och se om de passar på min Fas 2 wink

Annars får jag försöka fixa egna lock smile

71 Inlägg
27 augusti 2008
JoneZ skrev:
Crusty_83 skrev:

Ah okej tack för svaret smile Får ta och kolla upp det där med locken på en Audi A4 och se om de passar på min Fas 2 wink

Annars får jag försöka fixa egna lock smile

Dom ska passa till fas2. Har dok aldrig testat själv.

Sök