2294
Sök

Stöd Dalslands ring!!

5 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Hallå!!

Arbetet verkar gå framåt och konsulterna jobbar på! Alla ni som känner att vi behöver ett nytt Dalslands ring gå in på deras hemsida och köp en andel för den symboliska symman 200kr och var med och stöd projektet!

http://www.dalslandsring.nu/

Själv kommer jag hoppa genom taket när detta står klart då jag kommer ha ca 40min till banan:cool:big_smile

Mvh

BMW 325
OPEL ASCONA A
OPEL ASCONA B
OPEL KADETT GSI 16v

DFFL
9 020 Inlägg
27 augusti 2008
Vad är meningen med att bli andelsägare?
Får man del av vinsten eller det är bara för att de behöver stålar och att det låter fint att vara andelsägare?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

5 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
Då får du nog köpa en jävla massa andelar om du ska ta del av vinsten!

cool

BMW 325
OPEL ASCONA A
OPEL ASCONA B
OPEL KADETT GSI 16v

Ace Ventura
1 240 Inlägg
28 augusti 2008
hehe gött med 20 min dit bara!!!

Supraman
2 300 Inlägg
28 augusti 2008
Hoppas bara att dom får alla sina grannar med sig så att det inte blir en massa begränsningar på vilka dagar man får köra osv.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Tomten
1 065 Inlägg
28 augusti 2008
hur mycket ska man hosta upp för att äga resten av andelarna?

DFFL
9 020 Inlägg
28 augusti 2008
Rsjerry skrev:
Då får du nog köpa en jävla massa andelar om du ska ta del av vinsten!

cool

Med andra ord så tjänar jag inte ett skit på att "investera" i Dalslands ring.
Och eftersom att det ligger aslångt borta och jag aldrig kommer vara där så är det inte värt en spänn för mig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
28 augusti 2008
dessutom kommer detta aldrig bli klart.. inte inom de 10 närmaste åren iaf.. vad jag tror..

detta har varit "aktuellt" i säkert 5 år nu.. jäklar va lång tid d skall ta å bygga.. tror inte ens det är påbörjat än sad

men givetvis hade det vart grymt om dom kunde börja nångång..

5 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
Potkin skrev:
dessutom kommer detta aldrig bli klart.. inte inom de 10 närmaste åren iaf.. vad jag tror..

detta har varit "aktuellt" i säkert 5 år nu.. jäklar va lång tid d skall ta å bygga.. tror inte ens det är påbörjat än sad

men givetvis hade det vart grymt om dom kunde börja nångång..

Ääh så negativt kan man inte tänka;) Det tar tid, se bara på viking motor park som tar precis lika lång tid!
Alltid är det en massa miljönissar som ska överklaga och ha sig:mad:

BMW 325
OPEL ASCONA A
OPEL ASCONA B
OPEL KADETT GSI 16v

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
29 augusti 2008
Hmm.. Undrar om min farbror körde där när han var svensk mästare i SSK '69 och '71. smile

Förresten, var precis är det banan låg/ska ligga? Nån som vill visa på typ hitta.se eller nåt? Stod inget på deras sida vad jag kunde se..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

337 Inlägg
29 augusti 2008
den låg väl strax utanför bengtsfors tror jag smile farsan har pekat ut den nånn gång men ja kommer inte riktigt ihåg :S

3 liters diesel, mumma!

5 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Hmm.. Undrar om min farbror körde där när han var svensk mästare i SSK '69 och '71. smile

Förresten, var precis är det banan låg/ska ligga? Nån som vill visa på typ hitta.se eller nåt? Stod inget på deras sida vad jag kunde se..

Här är det planerat att den ska ligga:)

På Bre mosse! Det står Ekehögen alldeles ovanför mossen!

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=b%e4ckefors

BMW 325
OPEL ASCONA A
OPEL ASCONA B
OPEL KADETT GSI 16v

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
30 augusti 2008
Ahaa. smile
Kollade upp den på wiki och jag hittade den där. smile Inte alltför långt härifrån.
Skulle vara trevligt om den kom igång igen.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Sök