2420
Sök

Isak90´s Projekt Volvo S70 2,5T || Update 28/11: KRASCHAD! [BILD]

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
4 oktober 2008
Dags för Xneon kit tycker jag wink
Både hel & halvljus. Även dimljus . Blir perfekt på din blåa bil med tongue

C H E V R O L E T <3

4 299 Inlägg
4 oktober 2008
ÄÄNNTLIIIGEN!!! Nu e jag nöjd tongue wink

Blev ju kanongrymt big_smile Dom fälgarna passar jäkligt bra på din bil, me sänkningen vart de ju så jäkla grymt!
Blir ju nästan lite sugen på o byta bil, kanske ska ta o köpa 850:in jag va o kollade på roll wink

Ut o glid o visa fina bilen nu wink
//Jacob

1 997 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Dags för Xneon kit tycker jag wink
Både hel & halvljus. Även dimljus . Blir perfekt på din blåa bil med tongue

Du säger de.... Får se om jag kanske kan komma över nått billigt, är inte så sugen på o lägga ner flera tusenlappar på xenon neutral Då lägger jag hellre de på trimning cool

Snyggt tror jag absolut de kan bli! smile

// Fredrik

1 997 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
ÄÄNNTLIIIGEN!!! Nu e jag nöjd tongue wink

Blev ju kanongrymt big_smile Dom fälgarna passar jäkligt bra på din bil, me sänkningen vart de ju så jäkla grymt!
Blir ju nästan lite sugen på o byta bil, kanske ska ta o köpa 850:in jag va o kollade på roll wink

Ut o glid o visa fina bilen nu wink
//Jacob

HAHA!

Tackar, kul att de inte bara e jag som tycker om de! smile

Va detta nu då Jacob???? Tittar du på en "riktig" bil utan o säga till mig?? mad

De gjorde jag cool
// Fredrik

Hojmek
748 Inlägg
5 oktober 2008
Stiligt big_smile andra lysen vill jag se å kanske en 850R vinge? wink

4 299 Inlägg
5 oktober 2008
isak90 skrev:
HAHA!

Va detta nu då Jacob???? Tittar du på en "riktig" bil utan o säga till mig?? mad

De gjorde jag cool
// Fredrik

Hehe, nu har jag ju sagt de roll Nää men de blir förmodligen inget då inredningen va sådär, textilstolar fram o lädersäte bak (gammal polisbil) och så hade den ingen dragkrok! Därför jag inte sagt nått till nån wink

Bra de wink
//Jacob

1 997 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
isak90 skrev:
HAHA!

De gjorde jag cool
// Fredrik

Hehe, nu har jag ju sagt de roll Nää men de blir förmodligen inget då inredningen va sådär, textilstolar fram o lädersäte bak (gammal polisbil) och så hade den ingen dragkrok! Därför jag inte sagt nått till nån wink

Bra de wink
//Jacob

Okej... de lät väl lite sådär kanske då... Men ett par skinnstolar är de ju inte så svårt o få tag på tongue
Dragkrok kan du köpa en på biltema ^^

Vad för maskineri vad de i den då? wink

// Fredrik

4 299 Inlägg
5 oktober 2008
isak90 skrev:
Rallyhalle skrev:
isak90 skrev:
HAHA!

De gjorde jag cool
// Fredrik

Bra de wink
//Jacob

Okej... de lät väl lite sådär kanske då... Men ett par skinnstolar är de ju inte så svårt o få tag på tongue

// Fredrik

Jo, de finns säkert massor på blocket, glömde säga också att de va blå inredning hmm
Hehe, jo iof. Dom kunde montera på de också om jag ville men då fick jag inte pruta nått...

De va en GLT, 170 hk. Gick helt ok, men känns ändå sådär pga automatlådan wink

//Jacob

1 997 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
isak90 skrev:
Rallyhalle skrev:

Bra de wink
//Jacob

// Fredrik

Jo, de finns säkert massor på blocket, glömde säga också att de va blå inredning hmm
Hehe, jo iof. Dom kunde montera på de också om jag ville men då fick jag inte pruta nått...

De va en GLT, 170 hk. Gick helt ok, men känns ändå sådär pga automatlådan wink

//Jacob

Aha, okej... Då börjar de ju bli lite saker som går emot... neutral

Men jag tycker absolut att du ska leta dig till en volvo roll

Hade!
// Fredrik

304 Inlägg
5 oktober 2008
inte lurain killen på felspår wink

Vw Baja Bug - SAAB 900 T - BMW 320i

1 997 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
albin715 skrev:
inte lurain killen på felspår wink

haha! Här handlar de inte om någon luring wink
Volvo e bra saker så är det bara! <3

// Fredrik

1 997 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
Bodegan skrev:
Stiligt big_smile andra lysen vill jag se å kanske en 850R vinge? wink

förlåt hade missat ditt inlägg... neutral

Tack för de! smile
Planerna ligger på c70 klarglas cool
Vinge blir faktiskt en original tills vidare. smile

// Fredrik

1 997 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
Tja!

Jaha.... Idag lånade farsan bilen till jobbet (lärare på min skola) så jag skulle ta den hem från skolan. Kommer ut och får se att höger framhjul ser lite för platt ut, inser snabbt att de e punka sad Har bilen hemma nu och ska ge mig ner i garaget och byta till reservhjulet... Sen får vi se om de blir någon lagning eller om de får bli ett nytt däck, blir de nytt så kommer även vänster framhjul få sig ett nytt.... Känns lite surt att behöva byta när de e 5mm kvar, men men... hmm De får ju va lika på båda sidor tongue

Vingen har även kommit så lägger upp bilder på den senare smile

De va en liten lägesrapport de!
// Fredrik

429 Inlägg
10 oktober 2008
Va gott att du har fått vingen nu men det lätt inte kul med däcket sad

4 663 Inlägg
10 oktober 2008
ajaj  punka  de är inte kul alls sad  nice med en hem kommen vinge big_smile  glöm inte att vi vill se den med wink
mvh robin

1 997 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
racerwagon skrev:
Va gott att du har fått vingen nu men det lätt inte kul med däcket sad

Aa, de va skönt smile
Nää, de e mindre kul.... Kollade nyss o de satt en liten spik i mad

// Fredrik

1 997 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
ajaj  punka  de är inte kul alls sad  nice med en hem kommen vinge big_smile  glöm inte att vi vill se den med wink
mvh robin

Nää, de är de verkligen inte! Tog av de nyss o de satt en liten spik i mad

Vinge är inte dumt de tongue Kommer bilder på de ikväll tror jag, fick lite smått o gott o göra nu när jag tagit av hjulet cool

// Fredrik

1 997 Inlägg
11 oktober 2008
Trådstartare
Update!

Jaa, då kommer de några bilder på vingen som jag nu har fått wink

På bilderna är den inte monterad, jag har bara ställt den på luckan för att se hur det kommer bli smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/42550/481064_u36izu.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/42550/481065_atzlo2.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/42550/481066_b3mggr.jpg

Har varit på volvo och beställt fästen till den, dom skulle komma på onsdag så går det som jag vill sitter vingen på bilen innan eller under nästa helg tongue

Förövrigt så hittade jag en spik i däcket så får se om jag köper nytt eller får de lagat... Är ca 3mm på däcket så vettifan om de e värt o lägga pengar på en lagning....

// Fredrik

4 299 Inlägg
11 oktober 2008
Blir ju skitbra me vingen smile Tänk va en så liten detalj ändå gör skillnad tongue

Ang däcket, e de bara 3mm kvar så köp ett nytt. De e som du säger, inte värt de wink

//Jacob

1 997 Inlägg
11 oktober 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Blir ju skitbra me vingen smile Tänk va en så liten detalj ändå gör skillnad tongue

Ang däcket, e de bara 3mm kvar så köp ett nytt. De e som du säger, inte värt de wink

//Jacob

Tack smile Jaa, den fyller upp ruggigt bra!

Det lutar väldigt starkt åt nya däck, men det är en utgift som jag hade räknat med till våren/försommaren och kanske inte nu... Så funderar på att köra med reservhjul fram tills vinterdäck och så byta båda framdäcken i vinter eller till våren. smile Reservhjulet är ju ett riktigt så de e inte så farligt o köra med smile

// Fredrik

Sök