Blev ju kanongrymt Dom fälgarna passar jäkligt bra på din bil, me sänkningen vart de ju så jäkla grymt! Blir ju nästan lite sugen på o byta bil, kanske ska ta o köpa 850:in jag va o kollade på
Dags för Xneon kit tycker jag Både hel & halvljus. Även dimljus . Blir perfekt på din blåa bil med
Du säger de.... Får se om jag kanske kan komma över nått billigt, är inte så sugen på o lägga ner flera tusenlappar på xenon Då lägger jag hellre de på trimning
Blev ju kanongrymt Dom fälgarna passar jäkligt bra på din bil, me sänkningen vart de ju så jäkla grymt! Blir ju nästan lite sugen på o byta bil, kanske ska ta o köpa 850:in jag va o kollade på
Ut o glid o visa fina bilen nu //Jacob
HAHA!
Tackar, kul att de inte bara e jag som tycker om de!
Va detta nu då Jacob???? Tittar du på en "riktig" bil utan o säga till mig??
De gjorde jag // Fredrik
Hehe, nu har jag ju sagt de Nää men de blir förmodligen inget då inredningen va sådär, textilstolar fram o lädersäte bak (gammal polisbil) och så hade den ingen dragkrok! Därför jag inte sagt nått till nån
De gjorde jag // Fredrik
Hehe, nu har jag ju sagt de Nää men de blir förmodligen inget då inredningen va sådär, textilstolar fram o lädersäte bak (gammal polisbil) och så hade den ingen dragkrok! Därför jag inte sagt nått till nån
Bra de //Jacob
Okej... de lät väl lite sådär kanske då... Men ett par skinnstolar är de ju inte så svårt o få tag på Dragkrok kan du köpa en på biltema ^^
De gjorde jag // Fredrik
Bra de //Jacob
Okej... de lät väl lite sådär kanske då... Men ett par skinnstolar är de ju inte så svårt o få tag på Dragkrok kan du köpa en på biltema ^^
Vad för maskineri vad de i den då?
// Fredrik
Jo, de finns säkert massor på blocket, glömde säga också att de va blå inredning Hehe, jo iof. Dom kunde montera på de också om jag ville men då fick jag inte pruta nått...
De va en GLT, 170 hk. Gick helt ok, men känns ändå sådär pga automatlådan
Bra de //Jacob
Vad för maskineri vad de i den då?
// Fredrik
Jo, de finns säkert massor på blocket, glömde säga också att de va blå inredning Hehe, jo iof. Dom kunde montera på de också om jag ville men då fick jag inte pruta nått...
De va en GLT, 170 hk. Gick helt ok, men känns ändå sådär pga automatlådan
//Jacob
Aha, okej... Då börjar de ju bli lite saker som går emot...
Men jag tycker absolut att du ska leta dig till en volvo
Jaha.... Idag lånade farsan bilen till jobbet (lärare på min skola) så jag skulle ta den hem från skolan. Kommer ut och får se att höger framhjul ser lite för platt ut, inser snabbt att de e punka Har bilen hemma nu och ska ge mig ner i garaget och byta till reservhjulet... Sen får vi se om de blir någon lagning eller om de får bli ett nytt däck, blir de nytt så kommer även vänster framhjul få sig ett nytt.... Känns lite surt att behöva byta när de e 5mm kvar, men men... De får ju va lika på båda sidor
Vingen har även kommit så lägger upp bilder på den senare
Jaa, då kommer de några bilder på vingen som jag nu har fått
På bilderna är den inte monterad, jag har bara ställt den på luckan för att se hur det kommer bli
Har varit på volvo och beställt fästen till den, dom skulle komma på onsdag så går det som jag vill sitter vingen på bilen innan eller under nästa helg
Förövrigt så hittade jag en spik i däcket så får se om jag köper nytt eller får de lagat... Är ca 3mm på däcket så vettifan om de e värt o lägga pengar på en lagning....
Blir ju skitbra me vingen Tänk va en så liten detalj ändå gör skillnad
Ang däcket, e de bara 3mm kvar så köp ett nytt. De e som du säger, inte värt de
//Jacob
Tack Jaa, den fyller upp ruggigt bra!
Det lutar väldigt starkt åt nya däck, men det är en utgift som jag hade räknat med till våren/försommaren och kanske inte nu... Så funderar på att köra med reservhjul fram tills vinterdäck och så byta båda framdäcken i vinter eller till våren. Reservhjulet är ju ett riktigt så de e inte så farligt o köra med