2893
Sök

Tjejer som står bredvid bilar på utställningar: Tacky eller OK?

253 Inlägg
10 februari 2006
Trådstartare
Hej
Hur ställer ni Er till bilägare som har en tjej/modell vid sin monter/bil på olika utställningar för att dra till sig uppmärksamhet/fler besökare?
Är det OK, är det för Amerikaniserat?

Har den här tråden varit uppe tidigare ber jag moderatorer låsa den.
Mvh

9 108 Inlägg
10 februari 2006
brudar och bilar hör ihop, så är det bara smile

27 Inlägg
10 februari 2006
hett wink grrr

63 Inlägg
10 februari 2006
Har man ful bil, så får man försöka skylta med snygg tjej ;-)

Varför inte köra Kombi ;-)

238 Inlägg
10 februari 2006
Ibland känns det lite överflödigt, man är väl ändå där för att titta på bilen/bilarna. Vill dom stå där så varsågod men stå inte i vägen för bilen...

A B E C E D E

Utanlem
895 Inlägg
10 februari 2006
dom får gärna vara med.. men inte skymma bilen tongue de kan få vara på sidanom tongue

fresh'n'clean
147 Inlägg
11 februari 2006
det är snarare jävligt tyskt/brittiskt.. Jag är inte den som inte gillar att vila ögonen på en fin tjej men det är så jäkla töntigt att ha det för att locka personer till sin monter / bil.. Det blir för mycket OFFTOPIC wink Här säljer vi avgassystem, och här står elin, 18 i bikini.. Sex säljer iof önskar bara inte att det var så tydligt att det funkar extra bra på bilintresserade.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

1 417 Inlägg
11 februari 2006
Lite löjligt är det nog tycker jag. Är man inte en mässhall lär man ju inte missa bilen som visas, så vad vinner man med brudarna ?
Hoppas dom får bra pröjs, för det lär ju vara trökigt som jag vet inte vad att stå och smila en hel dag sådär ;P

Ingenjör
256 Inlägg
11 februari 2006
Holme skrev:
Lite löjligt är det nog tycker jag. Är man inte en mässhall lär man ju inte missa bilen som visas, så vad vinner man med brudarna ?
Hoppas dom får bra pröjs, för det lär ju vara trökigt som jag vet inte vad att stå och smila en hel dag sådär ;P

Med brudarna vinner man männens undermedvetna tankar att "har jag en sån bil, kan jag få en sån tjej". Det är inte bara produkten de vill sälja, de vill skapa ett varumärke. Det är när man skapat ett varumärke som man tjänar de stora pengarna.
Den som vill ha "snygga brudar" i sitt liv måste ha en sådan bil, då uppnår han det livet enklare.

För de feminister som läser detta menar jag inget nedlåtande om tjejer.
Vi män ska inte sticka under stolen med att vi är väldigt enfaldiga och lättpåverkade av kvinnor, det har forskning i alla år visat.

Det är inget brott förrän man åker fast

Supraman
2 300 Inlägg
11 februari 2006
Säger bara såhär.
Har man en ordentligt snygg bil behövs inga tjejer för att dra uppmärksamhet.
har man så dåligt självförtrende om sin egna bil så att man tycker att man måste ha tjejer för att locka folk så tycker jag synd om den personen.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

719 Inlägg
11 februari 2006
Smart marknadföring då mässorna domineras av killar. Hur många gånger har man inte sätt när kommer 2 fin tjejer och lutar sig över huven på en bil så flockas det killar runt och tar bilder.

live free, die young.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
11 februari 2006
lite larvigt om det inte är ens egen tjej tycker jag.. men de klart en show är ju en show..

Bmw osv..

"A Johlsson"
302 Inlägg
11 februari 2006
Tycker väl det är oki, men man klarar sig ju utan det även. En annan måste ju PS'a in dem next to the vagn för inte är det några som bara kommer och ställer sig bredvid en Mk2'a utan vidare. wink
Skämt och sido, inget fel med det då det är en stor del just mässor och liknande, och det gäller ju inte bara bilar, ta en tur till E3 mässan elr så så ska ni få se att TV-spelens "värld" är nästan likadan, dock låter det som om det ska få ett stopp nu då den marknaden och marknadsföringen skulle "ses över" så...

72 Inlägg
12 februari 2006
Jag tycker väl att de är ok, jag skulle nog själv faktiskt vilja vara en sån tjej smile....
Sen lär de ju vara smakfullt o bilen ska ju visas i första hand....

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
12 februari 2006
om jag ska utgå från mig själv så skulle jag nog kunna ställa upp o stå vid någon bil på en utställning.. speciellt min egen eller pojkvännens bil..
Senast redigerat av CLG_87 (13 februari 2006)

//Silverpilen\\

21 761 Inlägg
12 februari 2006
Katten, gör det så kan du anlitas när forummedlemmarna ska visa upp sina bilar.
Senast redigerat av Drönirettab (12 februari 2006)

1 854 Inlägg
13 februari 2006
Det är helt ok

1 741 Inlägg
13 februari 2006
klar det ska få finnas där brevid bilarna.. tänk er en MDS utställning utan deras tjejer tongue vem skulle orka kolla? har sett då dom inte har tjejerna med sig och samma bilar. då va det inte alls lika mycket folk som blev intresserade av bilen.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
13 februari 2006
Ja kan ju bara säga att om någon ska komma och kolla på min bil så krävs det nog att ja måste springa runt i kortkort o minitopp :p Nä men det måste ju va lätta pengar, ja hade inte tacka nä om någon hade velat att ja skulle stå vid en Maserati. :p

My Sweetest Poison

321 Inlägg
13 februari 2006
bilar + babes är lika självklart som det är att grilla på sommaren å dricka pilsner till det wink

Tough ain´t...ENOUGH!

Sök