Information från Realcar: Nu är det bara några dagar kvar kvar! På lördag har Realcar bilträff utanför huvudlagret och butiken i Vingåker. Samma dag finns möjligheten att besöka Vingåkers motordag som har andra aktiviteter på orten. För den som inte är motorintresserad finns Factory Outlet (kläder) i Vingåker.
Priser och presentkort utlovas till de bästa bilarna!
Självklart fritt inträde. Adressen är Bondegatan 44 i Vingåker. Passa på att fynda i vår förlängda sommar-REA direkt i butiken. Tiotusentals produkter på hyllorna och i butiken! Förutom bilutställningen kommer det även tävlas i tändstiftsbyte och tipspromenad med bilrelateradefrågor. Självklart prisbelönas vinnarna!
Gäller ej sommar-REA-priserna som redan har upp till 80%-rabatt.
Hittills ser även vädret lovande ut!
Senast redigerat av timnordlof (12 september 2008)
Jag tycker vi ser till att fixa en karavan runt 14-tiden genom Vingåker. Tror det var önskemål om detta, dessutom kul för alla besökare i centrala Vingåker och för oss att visa upp våra bilar!
Avfärd klockan 14.00 från Realcar för de som tycker detta låter intressant!
Jag tycker vi ser till att fixa en karavan runt 14-tiden genom Vingåker. Tror det var önskemål om detta, dessutom kul för alla besökare i centrala Vingåker och för oss att visa upp våra bilar!
Avfärd klockan 14.00 från Realcar för de som tycker detta låter intressant!
Besökare i centrala Vingåker? Förbi factory outlet alltså Kanske kommer förbi och tittar. Har ju inte direkt någe att visa upp
Det finns gott om folk denna dag i Vingåker! Det är som sagt motordag och "stor" folkfest i centrum...
Jag uppdaterar tråden med nya tävlingar under dagen! Förutom bilutställningen kommer det tävlas i tändstiftsbyte och tipspromenad med bilrelateradefrågor. Självklart prisbelönas vinnarna!