köpte ett par usa blinkers på Stylingbutiken och fick dem hem... såg helt okej ut och började kapa i dem som man måste göra... ¨då detta står på sidan...men när ja hade satt kapen i dem och så så ser jag att passformen är som ett par byxor på en elefant... så nu till min fråga kan man ringa tillbaka och få dem reklamerade trots att jag har kapat i dem ? för jag kapa ju i dem i tron på att de skulle ha rätt passform..
Jag känner iofs killen du köpt dom av, han är schysst men jag tvivlar ändå att han tar tillbax grejor du öppnat och kapat hål i. Det hör inte till de vanliga direkt.
okeej allihopa ah assa ja tänkte jag skulle ringa men tänkte på hur det är egentligen så har man inte någon reklamationsrätt vid bruten förpackning.. men eftersom det står till 940 så kapade ja ju i dem i tron på att de vart rätt.. men passformen vart ju som sagt rent av skit.. :S
Passformen vart usel.. man måste ju alltid kapa i själva blinkersen och i bilen.. när ja gjort detta så märkte ja att vinkeln på blinkersen är fel den är för kort på sidan osv.. Helt fel ...
Du borde ha inspekterad utsendet i början, alla kan skicka fel/ sortera fel i sina lager. Att göra ingrepp på en sak utan att först kolla om det är rätt grej är ingen smart ide. Han har rätten på sin sida att neka dig reklamationsrätt eftersom saken är skadad men är han hygglig/smart så skickar han dig en ny. Kan inte tänka mig att en sådan grej kostar mycket för han att köpa in
köpte ett par usa blinkers på Stylingbutiken och fick dem hem... såg helt okej ut och började kapa i dem som man måste göra... ¨då detta står på sidan...men när ja hade satt kapen i dem och så så ser jag att passformen är som ett par byxor på en elefant... så nu till min fråga kan man ringa tillbaka och få dem reklamerade trots att jag har kapat i dem ? för jag kapa ju i dem i tron på att de skulle ha rätt passform..
Mvh // Charlie
Har du kapat dom på rätt sätt då? Har ett par liggande som passar perfekt, kan fixa bild på hur dom är kapade kanske?
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Passar inte utan modifiering. Infästningen mot strålkastaren måste modifierad. Det är bara en lamphållare i dessa blinkers.
Det finns två olika modeller på dessa blinkers, en modell för om du har dimljus eller inte dimljus integrerade i strålkastaren. Var god välj alternativ upp till vänster!
Mvh // Charlie
Har du kapat dom på rätt sätt då? Har ett par liggande som passar perfekt, kan fixa bild på hur dom är kapade kanske?
kanon gör det.. ah för hur ja änn vrider och vänder dem så ser det helt fel ut :S Sitter den bra på framsidan så är det helt fel på sidan osv...