Skriver svar till mig själv här och passar på att lägga upp min bmw 740 som jag satte i ett träd för ett par veckor sedan.
Angående trim gör jag sådant som jag kan flytta till en M5 om köparen inte vill betala, men då jag kommer styla och trimma bilen för mellan 20 och 40 tusen så blir det väl och behålla den ett par år.
Alla timmar man lagt ner plus fått den precis som man vill ha den... plus byggt stereo där bara jobbet kostar ett par tusen med sladdar, lämnade iväg den för att det skulle bli riktigt bra, även om jag som hobbybyggare byggt en 4 - 5 bilar, men inte av den här klassen.
Det jag tänker göra och delvis gjort är.
1. Helt raka rör, ingen ljuddämpning alls.. låter helt underbart, och nuddar man gaspedalen vid något köpcentrum eller liknande vänder sig typ alla om, problemet är att den accar snabbt så man får bromsa direkt.
Sedan 2 X 2 pipiga av simons värsta a la bmw m5 e39 i krom.
2. Kn luftfilter
Inom kort
3. Specialbygga luftburken så det blir typ lufttrycksturbo.
4. Trimchip
5. Racekattar, köper fullflödes 100 cells godkända av besiktningen för 3000 kr stycker på tillbilen.com.
Sedan lär jag ha något mellan 350 - 375 hk och det duger rätt fint det också, ska försöka ta det lugnt i vinter, är ju riktigt kul att sladda med fyrhjulsdrift.
Natten efter krocken kom folk och länsade bilen, så den såg inte riktigt lika illa ut från början dock var den ju så klart smälld... men inte ens framrutan pajade,, det kallar jag kvalite och krocksäkerhet.... en gång bmw alltid bmw, men hmmm.. Börjar gilla Audin jag köpt mer och mer faktiskt