3653
Sök

Viper till uthyrning sökes!

3 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Måste ju iallafall testa och se om det kan finnas någon som kan besegra mitt eftersökande!

Är alltså ute efter att hyra en Viper till den 13 Juni,alltså nu på fredag.
Varför jag vill hyra är för att min bror tar studenten och har drömt om att just få åka en Viper när han tar studenten!

så är det någon som vet vart man kan hyra eller kanske till och med själv sitter och trycker på just en viper som man känner att man kan hyra ut för en dag så är jag mer än tacksam för all hjälp och svar jag kan få.

Utspringningen äger rum i Norrtälje,cirka 4 mil norr om Stockholm,sen är det alltså en liten resa på cirka 3 mil från Norrtälje till Rimbo.

Är öppen för all hjälp jag kan få!

Mvh Johan

VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 juni 2008
skriv i tråden efterlyst, denna lär nog bli låst

dARKiE
5 031 Inlägg
9 juni 2008
Åkte själv viper på studenten (4år sen) Kan säga att han kommer bli lycklig! Vi åkte mest på motorvägen då jag tyckte det var trist att stå i kö hela tiden, har också turen att bilen finns inom familjen. Hoppas att du hittar en så han blir glad! smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/3462/3199/3462-31279.jpg

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

956 Inlägg
9 juni 2008
Annars kan du kolla om någon av de vipers som finns här på foumet är i närheten av var du bor och skicka ett pm till ägaren och fråga om han har lust att köra.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
9 juni 2008

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

33 Inlägg
9 juni 2008
Sixt hade en viper som man kunde hyra förra sommaren i Uppsala, dock skulle man vara över 30 för att få hyra. Såg att sixt skulle ha en viper till uthyrning i Danderyd. Vet inte hur aktuellt det är men kolla längen sist på sidan.

"Denna säsong har det tillkommit en ny modell, Dodge Viper. Bilarna finns på 6 st olika kontor i Sverige, se nedan vilka.
För att kunna hyra bilen måste du vara minst 30 år och haft ditt körkort i mer än fem år. Bilen kostar 3 995 kronor per dygn, inklusive moms och tio fria mil.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta ditt närmaste kontor med en Dodge Viper. Se kontor nedan"

Dodge Viper finns på följande kontor:

Danderyd
Tel: 08-753 36 30
Email: danderyd@sixt.se

Eskilstuna
Tel: 016-51 10 80
Email: eskilstuna@sixt.se

Göteborg
Tel: 031-18 01 00
Email: goteborg@sixt.se

Halmstad
Tel: 035-22 72 00
Email: halmstad@sixt.se

Jönköping
Tel: 036-440 13 90
Email: jonkoping@sixt.se

Malmö
Tel:040-21 22 70
Email: malmo.ringvagen@sixt.se

http://www.sixt.se/pages/press.htm

MVH

9 108 Inlägg
9 juni 2008
Flyttar till Efterlyst och finslipar rubriken.

56 Inlägg
10 juni 2008
Har sett att man kan fixa en studentkörare på blocket också, kan dock inte svärar på om det finns vipers och var dom kör, men spana en snabbis på blocket iaf.. smile

Sök