Hursomhelst,jag ska försöka dyka upp, och förhoppningsvis ställa ut järnet under dagen med Så får vi hoppas att resten som man vill/behöver veta klarnar upp på plats..
www.sturupraceway.com ... när öppnar det då? tider står ingen stans!
Klicka på länken så kan du klicka dig fram till programmet för helgen, vad jag förstår så öppnas grindarna kl 08.30, så det är väl då vi ska vara där antar jag
jag ska ner så det är ju lika bra att ställa ut bilen samtidigt;) men finns dte tvätt och sånt därinne? åka typ 30-40 mil så bilen hinner bli sketen;P och det är 08.30 som gäller?
Klicka på länken så kan du klicka dig fram till programmet för helgen, vad jag förstår så öppnas grindarna kl 08.30, så det är väl då vi ska vara där antar jag
Jag skulle föreslå att ni kommer runt kl 10:-)
FLindgren skrev:
jag ska ner så det är ju lika bra att ställa ut bilen samtidigt;) men finns dte tvätt och sånt därinne? åka typ 30-40 mil så bilen hinner bli sketen;P och det är 08.30 som gäller?
Vet ang tvätt - skall kolla & svar ges imorogn oki ?
www.sturupraceway.com ... när öppnar det då? tider står ingen stans!
Jag kan den sidan utan och innan Fanns inga tider när jag tittade! Men nu ligger hela programmet uppe, så det är toppen!
Bilen kom nyss och är INTE klar för utställning
Om man inte kan få ställa den så folk kan titta på den på långt håll, för då är den fin!