Hej alla, det känns som att det är dax för mig att skriva något, först och främst vill jag tacka för alla vänliga ord och tacka alla som stöttar mig det känns verkligen bra ska ni veta, en kram och ros till er ALLA, det värmer !! *kramar*
Sen vill jag poängtera att jag är väl medveten om att det händer detydligt värre saker dagligen och jag ville inte att denna tråd skulle skapas, jag har full förståelse för alla er som inte bryr sig eller förstår vad allt tjo är om heck jag är chockad över allt liv. Men bara för det finns det ingen som helst anledning att vara nedlåtande på det sätt som många varit, faktiskt fler än jag trodde, men det är väl som dom säger. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen..
Det är väl bara mina närmaste familj och vänner som kan ha nån förståelse för hur jag mår och vad jag känner (naturligtvis) men bea är det "sista" jag har som har tillfört nån form av glädje och möjlighet till lycka i mitt liv, i princip är det tack vare henne som jag tog mig ur en tidigare depression.
Som bottnar i betydligt djupgående saker än "bara en bil". men men. så e det, nu vet ni det..
Här kommer en kortfattad redogörelse över vad som hände också :
"Jag var på mitt arbetes inhägnade område körde kring 20-30kmh där det var enkelriktat (åt rätt håll för er som inte förstått det
) Precis när jag ska runda byggnaden och köra in på parkeringen kommer lastbilen i relativt hög fart och han tar ut kurvan rätt kraftigt antagligen pga av trailern. Jag väjer åt vänster och bromsar in till stillastående, tyvärr chansar lastbilen på att det ska funka så han fortsätter köra, då hakar trailern i, först då bromsar han in. katastrofen är ett faktum."
Så nu får vi se vad försäkringsbolagen kommer fram till, men jag vågar inte hoppas på nåt sätt, dels för att det är omfattande skador på en gammal bil (hela sidan) sen att hon gått långt gör väl knappast saken bättre. Dessutom har ju c-stolpen fått sig ett par törnar så jag får väl se hur det utvecklar sig.
nu tar jag bea offline i väntan på att se vad som händer, och för att göra alla skadeglada som tror att jag bara jagar besökare
nöjda, btw så har mitt medelbetyg sjunkit rätt kraftigt sen det här så nu har ni ju nåt mer att garva åt oxå
mvh/jag