3199
Sök

Kräftskiva med Gorg medlemmar?

Forummoderator
26 373 Inlägg
15 augusti 2007
whiper skrev:
AirOne skrev:
whiper skrev:

Bli inte så deprimerade smile om det är så, så skulle jag kasnek kunna fixa ett tap platser för folk att sova. om dom verligen vill komma smile alla har vi kort i rockärmen wink

Tjae..kommer du så kommer jag tongue
Eller. Jag vill inte vara negativt inställd..men har man en bil
som inte går som den ska - drar inte under en liter milen långkörning
bland annat - plus att det är..vad är det..100 mil eller
nåt härifrån till Göteborg..för en middag?
Hjärnan kanske vill. Kroppen kanske vill. Men inte plånboken sad

hehe, så går min bil me smile fast den drar nog en liter olja per mil smile men det är midda OCh utställning.. och massa folk från Gorg wink

Ja..skriver jag alla problem min bil har för tillfället så blir man väl dissad men
om jag säger att...jag vet inte ens om jag tar mig till jobbet med bilen för tillfället
utan att växellådan ger upp..det säger kanske en del?
Har cirkus 2 mil till jobbet. 100 mil känns..lite mer riskabelt tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
16 augusti 2007
om jag haft en bil som funkar och ett körkort i plånboken hade jag kommit ca 25/30 mil kör man ju på ett par tim smile

3 627 Inlägg
16 augusti 2007
Hmm.. inte Lygnevi alltså.. Finns det inget fint ställe i nån skogsglänta där i trakterna då? Jag är inte så vällokaliserad mot Kinna/Härryda hållet.. men sätila-kungsbacka å runt lygnern hittar jag som i min bakficka... Kom på ett ställe? Lygnern fast i andra ändan.. alltså Fjärås Bräcka? Där finns ett ställe man nog kunnat ha det på smile Jävla mysig plats smile Plus att man kan se både en stor sjö och havet samtidigt yikes Perfekt för utställning wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Kinna
146 Inlägg
16 augusti 2007
jag har lösningen:D alla samlas på hanatorp i örby o äter som f**n och har kul:)

Saaboholic
3 129 Inlägg
16 augusti 2007
jag kommer om det är lugnt att man tar med sig sin respektive? har väl än 7-10mil dit smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

733 Inlägg
17 augusti 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Hmm.. inte Lygnevi alltså.. Finns det inget fint ställe i nån skogsglänta där i trakterna då? Jag är inte så vällokaliserad mot Kinna/Härryda hållet.. men sätila-kungsbacka å runt lygnern hittar jag som i min bakficka... Kom på ett ställe? Lygnern fast i andra ändan.. alltså Fjärås Bräcka? Där finns ett ställe man nog kunnat ha det på smile Jävla mysig plats smile Plus att man kan se både en stor sjö och havet samtidigt yikes Perfekt för utställning wink

big_smile det kan du!? är ju uppväxt på Bräckan typ wink men om du skulle ha tid kan du ta dej dit och kolla lite mer var vi kan vara? just där man ser lygnen och havet e de svårt att ställa bilarna. men du har rätt. det är jävligt fint där.

har du oxå möjlighet att ta lite kort, det var tyvärr ett tagsen ja va där. annars kom jag på ett ställe här hemma. ska kolla hur det är med parkering för bilarna där, men det finns en dansbana med tak och det ligger vid en sjö. kan åka dit och ta några bilder ja me, så kan vi jämnföra vad som blir bäst.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

733 Inlägg
17 augusti 2007
Trådstartare
hedley skrev:
jag kommer om det är lugnt att man tar med sig sin respektive? har väl än 7-10mil dit smile

Självklart ska du ta me din respektive smile

och det är klart att alla andra ska göra det me om man har någon smile

This Bitch Bites

733 Inlägg
17 augusti 2007
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
om jag haft en bil som funkar och ett körkort i plånboken hade jag kommit ca 25/30 mil kör man ju på ett par tim smile

ja men se till att hitta någon kompis me bil o körkort då? kan ju inte vara så svårt ;D

This Bitch Bites

Saaboholic
3 129 Inlägg
17 augusti 2007
whiper skrev:
hedley skrev:

'

Kanon bra smile vilket datum är det tänkt? sålänge det inte är den 1.a så kommer jag och tjejen iallafall smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

733 Inlägg
17 augusti 2007
Trådstartare
hedley skrev:
whiper skrev:
hedley skrev:

'

Kanon bra smile vilket datum är det tänkt? sålänge det inte är den 1.a så kommer jag och tjejen iallafall smile

bra fråga du tongue har inte riktigt kommit fram till ett datum. de beror lite exakt var det kommer bli. kom på ett bra ställe, men jag vet att det är upptagen den 25, nästa helg då. och på lördagar brukar det ju vara många som ska på annat, så ett förslag är att köra det på en Freda kanske, om inte alla arbetande personer är för trötta för att ha lite roligt då smile

men alla kan ju vara me och diskutera fram ett datum, behöver inte vara en person som bestämmer de smile

This Bitch Bites

Gödseldräng
4 529 Inlägg
18 augusti 2007
whiper skrev:
Team-Adolfsson skrev:

ja men se till att hitta någon kompis me bil o körkort då? kan ju inte vara så svårt ;D

svårare än du tror tongue
umgås inte mycket nuförtiden jobbar mest

3 627 Inlägg
18 augusti 2007
Meh.. alla mina förslag på platser då? tongue

Står på sida 2 smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

733 Inlägg
18 augusti 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Meh.. alla mina förslag på platser då? tongue

Står på sida 2 smile

svarade på de på sidan 2 wink tongue

This Bitch Bites

733 Inlägg
18 augusti 2007
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
whiper skrev:
Team-Adolfsson skrev:

svårare än du tror tongue
umgås inte mycket nuförtiden jobbar mest

ja men ta bussen då ;D

This Bitch Bites

733 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
Nej men kolla vad man kan hitta om man letar lite bland gamla trådar...

Finns det intresse av att dra ihop till en sådan här tillställning detta året? Fast lite senare i sommar? Tänkte att det kanske kunde få en bättre utgång detta året om man satsade riktigt mycket tidigare wink

This Bitch Bites

Miklen
23 juni 2008
Vi kan väl duka upp ute på säve efter utställningen wink lite svårt me alkoholen bara för den som vill..Skämt åsido så är det väl inte mycke mer än bilsport på säve å streetcarsfest i sisjön som är aktuellt.. Frågan är ju hur många som skulle komma isåfall vilken sort av plats man behöver .. smile

9 108 Inlägg
23 juni 2008
Starta ny tråd i så fall.

Sök