3067
Sök

Ny Styling Butik...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Hej hopp alla där ute jag har en liten fråga till er. Går i tankar att öppna en styling/bilstereo butik i GBG och skulle vilja kolla intresset bland folk här på garaget om ni känner att det skulle kunna vara nått för er att handla i en riktig butik med stort utbud på allt inom bil-styling skulle också stå till tjänst med internet handel och special betällningar på fälgar och kjolpaket, har ni några ide`r om vad man mer skulle kunna stå till tjänst med eller om det e nått som ni tycker fattas hos andra butiker så kom gärna med kommentarer..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Bilförsäljare
51 Inlägg
4 april 2006
saker till en s2000,,, de e bra,,,

Daniel Birgersson, S2000
Tidigare Bilar
Audi A3 1,8 T (S - line) , 9-3 Aero

256 Inlägg
4 april 2006
det skulle vara kul med mer lokala butiker som man åker till istället för internet

4 554 Inlägg
4 april 2006
ja köper mitt styling i uddevalla och ljud på cdr... de räcker gott för mej

676 Inlägg
4 april 2006
grejjer till gammla bilar som inte är vanliga att styla. de skulle jag öppna en butik för. som t.ex till nissan sunny N13 osv.

375 Inlägg
4 april 2006
Foffis skrev:
grejjer till gammla bilar som inte är vanliga att styla. de skulle jag öppna en butik för. som t.ex till nissan sunny N13 osv.

Håller med. Saker till såna som inte har råd att åka bilar som är max 8 år gamla och lite mer än bara BMW och Japsbilar vore kul. Man borde ju kunna tjäna bra med pengar på att ha styling till modellerna som alla andra skiter i.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Det är exakt min ide att kunna erbjuda både styckvaror eller hela paket till lite mer "anorlunda" bilar och ha väldigt konkuranskraftiga priser... bra pojkar ni e inne på rätt spår hoppas bara det finns en marknad för det. Kommer lägga hela min "lilla" förmögenhet på denna butik...kom gärna med mer förslag.
Senast redigerat av baca (4 april 2006)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

911 Inlägg
4 april 2006
som alla säger,  styling delar till bilar som typ alla affärer inte har till vissa bilar, jag har inte hittat nån affär i sverige som kan erbjuda styling till en toyota avensis t.ex, har sett 1 affär på internet i sverige som erbjuder styling till opel vectra "nya karossen" eller typ fiat coupe,  omsättningen skulle bli nice om det fanns styling till nästan alla bilar som är ovanliga smile

pic up the phone, wazzzaaa

517 Inlägg
4 april 2006
Det har ju kommit så otroligt många "styling firmor" på senare år, så man måste ju skilja sig från mängden med antingen låga priser eller kunna erbjuda styling till bilar som är populära men som det ändå inte finns så mycket prylar till.
T.ex. Plast.o.son, som har riktat in sig på volvo och saab etc.

Om jag skulle öppnat en styling firma så skulle jag nog gjort som dom, och producera egna prylar för bilar som är populära på den svenska marknaden...

Nya företag öppnar ju titt som tätt, i och med att det är en ganska tuff marknad, går många i konkurs, så det borde gå hitta bra utförsäljningspriser att starta ett litet lager, så folk handlar av en regelbundet. Annars glöms man bara bort. "syns man inte, så finns man inte" brukar man ju säga tongue

Sök