3737
Sök

Ny regskylt: EU eller ej EU / fördelar/nackdelar?

671 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
Jag ska beställa ny regskylt. Då kan man välja att få EU märke på eller ej. Är det nått man måste ha om man åker utomlands eller vad är poängen med att ha EU märket?? Antar att det är ett sånt "S" med EU flaggan runt?

Som sagt finns det något som motiverar till att skaffa EU märket?

//kohler

Second is the first loser

2 072 Inlägg
11 juli 2008
som jag då.. brukar köra ner till Montenegro.. då måste man ha S=märke.. eller den nya EU=skylten..
annars e de böte..

vet ej i andra länder men de bör vara samma...

Sandzoo i da house

671 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
sandzoo skrev:
som jag då.. brukar köra ner till Montenegro.. då måste man ha S=märke.. eller den nya EU=skylten..
annars e de böte..

vet ej i andra länder men de bör vara samma...

Ok! Det var ungefär den infon jag behöver! Då blir det en EU-skylt.

Second is the first loser

151 Inlägg
11 juli 2008
EU skylten är ju lång o ful tongue

blacken
11 juli 2008
kohler skrev:
Jag ska beställa ny regskylt. Då kan man välja att få EU märke på eller ej. Är det nått man måste ha om man åker utomlands eller vad är poängen med att ha EU märket?? Antar att det är ett sånt "S" med EU flaggan runt?

Som sagt finns det något som motiverar till att skaffa EU märket?

//kohler

Det finns inget som motiverar att skaffa en EU skylt. För EU suger FETT!. Och är det så att dom däringa muppskallarna nere på kontinenten inte accepterar en riktig vikingaskylt, så kan dom sätta sig i en hörna och kamma sig med en osthyvel!!..

Svartrök
673 Inlägg
11 juli 2008
bah, eu-märket e bara fult som fan och gör så att skattemärket hamnar förskjutet från mitten av plåten - ser skevt ut!

Jag har fel ibland... men inte ofta

Smålänning
7 887 Inlägg
11 juli 2008
Finns klassiska S-klistermärken att köpa för en femma.

Finns seriösare i borstat rostfritt utkurna ut en plåt också.

Skulle aldrig i mitt liv sätta en EU-skylt på bilen...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök