Ingen som har möjlighet att åka upp på AD-Center och kolla, det var en som pratade om att han hade sett att det skulle vara för mopeder där igår vad jag hörde i varje fall.
Då är det alltså inget på fältet, de som brukar hålla i det verkar ju inte göra nått imorn iaf... Å är det officiel crusing imorn eller är det nått som Ghost å gänget kör med i samband med träffen? Den stora crusingen som brukar vara i samband med Körningen på fältet är ju senare på sommarn.
Då är det alltså inget på fältet, de som brukar hålla i det verkar ju inte göra nått imorn iaf... Å är det officiel crusing imorn eller är det nått som Ghost å gänget kör med i samband med träffen? Den stora crusingen som brukar vara i samband med Körningen på fältet är ju senare på sommarn.
Ska vara riktigt cruising som jag förstått det, står iaf med på Southport cruisers hemsida om att det är cruising i Hudiksvall så.
Ska vara riktigt cruising som jag förstått det, står iaf med på Southport cruisers hemsida om att det är cruising i Hudiksvall så.
Oki gött de då iaf, synd på vädret bara.. Nån som hört nått mer om flygfältet ?
Jag har redan skrivit på andra sidan att det troligtvis var för mopeder tack vare att en polare hade sett ett reklamblad som annonserade om dragrace för mopeder på flygfältet, dock så garanterar jag inget för att jag har inte sett den reklamen personligen.
Jag har redan skrivit på andra sidan att det troligtvis var för mopeder tack vare att en polare hade sett ett reklamblad som annonserade om dragrace för mopeder på flygfältet, dock så garanterar jag inget för att jag har inte sett den reklamen personligen.
Så du har hört nått som en polare tror sig ha sett? Och som för den delen inte handlar om bilar utan mopeder?
kan väl inte vara arrangerad körning på fältet för det skulle man ha hört tycker jag, och den brukar ju vara med stora crousingen i augusti eller när det är så vet inte rikt, men crousing är det iaf..
Lite gammal tråd va ju nu detta.. men cruising i helgen är det iaf, mne sen om det är på fältet eller inte,, å naturligtvis är man ju i fjollträsk i helgen så detta missar man ju.