Gäller kamremsbyte, vattenpump, att kamberns vinkel inte stämmer och att instrumentpanelen är trasig vid blockets försäkring? om man bytt sakerna på en bilverkstad som är godkänd?
ja det har jag, men står inte se exakt där. ringde till försäkringsbolaget och hon sa inte att det inte gällde. men tänkte om någon varit med om samma problem och fått det bytt på deras bekostnad?
Gäller kamremsbyte, vattenpump, att kamberns vinkel inte stämmer och att instrumentpanelen är trasig vid blockets försäkring? om man bytt sakerna på en bilverkstad som är godkänd?
står ju klart o tydligt: gäller för plötsliga fel på bilens elektriska och mekaniska delar. Undantaget är befintliga fel på bilen samt de fel som upptäcks i samband med genomgång av besiktningsprotokollet som fylldes i vid överlåtandet av bilen.
ja det var den, men försäkringen gäller inte p.ga. jag skrev mitt namn som köpare av bilen på pappret som tillhörde försäkringen, sen så står bilen på morsan och det går inte ihop hos försäkringsbolaget.
ja det var den, men försäkringen gäller inte p.ga. jag skrev mitt namn som köpare av bilen på pappret som tillhörde försäkringen, sen så står bilen på morsan och det går inte ihop hos försäkringsbolaget.
Då är ju problemet löst och läxan lärd? så kan vi fortsätta med motorrelaterade diskussioner i motorforumet
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-