3632
Sök

Vad tycker ni om mitt val av ny bil?

terazzi
16 juli 2008
köp en 200sx o gå med i gemenskapen som den bilen ger big_smile

terazzi
16 juli 2008
camaro67 skrev:
terazzi skrev:

Eller låt bli wink

svårt ju wink
haha camaro67,ska du inte rekommendera nån amerikanare istället? jag ser detta som min plikt o promota 200sx big_smile gillar inte amerikanare ^^ men din kommer bli fin tror jag smile

3 113 Inlägg
16 juli 2008
gör om den till en Sport Quattro o lite mer krut under huven. Synd att är det att den är framhjulsdriven men svinsnygg kan du få den allt..

Semper Fi

Touch by U
910 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Jo men funderar på att sätta in annan motor med turbo men vet inte om besiktning tillåter det? någon som vet om man får göra så?

Och swn ska jag nog ta en quattro drivlina och sättai det med tongue

Men den kommer bli en sport quattro iaf

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Meister
6 763 Inlägg
21 juli 2008
terazzi skrev:
camaro67 skrev:
terazzi skrev:

Eller låt bli wink

svårt ju wink
haha camaro67,ska du inte rekommendera nån amerikanare istället? jag ser detta som min plikt o promota 200sx big_smile gillar inte amerikanare ^^ men din kommer bli fin tror jag smile

Finns tyvärr inget vettigt i den prisklassen. Men annars så big_smile

Meister
6 763 Inlägg
21 juli 2008
Moonglade skrev:
Jo men funderar på att sätta in annan motor med turbo men vet inte om besiktning tillåter det? någon som vet om man får göra så?

Jag tor inte att de är helt lätt att sätta dit en sån drivlina. Väldigt mycke jobb och de kommer garanterat bli billigare att köpa en quattro att bygga på. men de är ju du som ska bygga big_smile

Touch by U
910 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
Moonglade skrev:

Jag tor inte att de är helt lätt att sätta dit en sån drivlina. Väldigt mycke jobb och de kommer garanterat bli billigare att köpa en quattro att bygga på. men de är ju du som ska bygga big_smile

Jo men de e ju alltid roligt att bygga ^^ -.-

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
21 juli 2008
Min bror har en vit Coupe GT. Grymt rolig bil att köra! Var bland annat den som fick mig att köpa min Coupe.

Whine whine!

1 754 Inlägg
21 juli 2008
Vad jag tycker? Mums!

Dock gillar jag mer en från typ.. 1988 tongue
Senast redigerat av Holiace (21 juli 2008)

Jag kan inget om allt.

Touch by U
910 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Hehe äldre bilar e roligare på något sätt men nya är snyggare (A) wink I min så är det 2,1 eller 2,2 står olika på olika sidor..

Men det kommer bli ett kul projekt smile

1 703 Inlägg
21 juli 2008
Mums! Såklart du ska köpa den. Väck med den äckliga toningen bara.
Det är en 2.2l femma. Dom låter ooootroligt skönt med lite öppnare andningvägar!
Hade en Audi 90 -85 en gång i tiden, samma motor och front som på gt´n, grymt skön 80tals glidare.
Att växellådorna skulle vara dåliga? Skitsnack!

Touch by U
910 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
henkebenke skrev:
Mums! Såklart du ska köpa den. Väck med den äckliga toningen bara.
Det är en 2.2l femma. Dom låter ooootroligt skönt med lite öppnare andningvägar!
Hade en Audi 90 -85 en gång i tiden, samma motor och front som på gt´n, grymt skön 80tals glidare.
Att växellådorna skulle vara dåliga? Skitsnack!

Jag har köpt den redan tongue hehe å de sitter öppet filter och 2.5" rör på smile
så det låter bra. Men har svårigheter att få igång den men när den e varm så funkar den skit bra har förhoppnings vis listat ut problemet smile

BMW fantast
1 172 Inlägg
21 juli 2008
jag hade med en gt coupe... en röd 88a... med dom tonade baklyktorna... riktigt fin var den... dom låter gutt med... på med ett öppetfilter så vrålar dom fint...tongue

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Touch by U
910 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
AeroMalm skrev:
jag hade med en gt coupe... en röd 88a... med dom tonade baklyktorna... riktigt fin var den... dom låter gutt med... på med ett öppetfilter så vrålar dom fint...tongue

Dom vrålar riktigt bra faktiskt smile hehe men jag har ju gamla modellen så jag ska skaffa dom tonade baklyktorna smile så blir det riktigt bra big_smile

Jag har mkt att göra på dne smile

Toyaddict
241 Inlägg
22 juli 2008
Känner igen den där.. Måste fråga, har du köpt den i mjölby-trakten?

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P

687 Inlägg
22 juli 2008
Jag tycker dom bilarna är jävligt feta och hade lätt kunnat ha en själv.

Touch by U
910 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
supratjejen skrev:
Känner igen den där.. Måste fråga, har du köpt den i mjölby-trakten?

jamen visst tongue haha tagit den till storstan vettu tongue

Touch by U
910 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
volvo_Tobias skrev:
Jag tycker dom bilarna är jävligt feta och hade lätt kunnat ha en själv.

Ta och skaffa en då ist för en volvo -.- ^^ tongue hehe (A)

Sök